JuliaL02

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ingangsdatum abonnement

Hoi,

Ik heb vandaag mijn nieuwe telefoon binnengekregen met een simkaart met een Vodafone abonnement. Mijn abonnement gaat pas in op 23 augustus en er werd afgeraden om je nieuwe simkaart te gebruiken voordat je abonnement in gaat. Ik zou wel graag mijn nieuwe telefoon al gaan gebruiken, maar mijn oude Vodafone prepaid simkaart past niet in mijn nieuwe telefoon. Is er er misschien een mogelijkheid dat deze geknipt kan worden bij een Vodafone winkel? Of is er een mogelijkheid dat mijn abonnement eerder ingaat?

Graag een reactie.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11846Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes
Hoi JuliaL02
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat leuk dat je over bent gegaan naar een abonnement van Vodafone. Je telefoon kan je natuurlijk al gebruiken, dat is geen probleem. Omdat je kaartje niet past kan je eventueel een nieuw prepaid Sim-kaartje in de Vodafone winkel omruilen. In alle andere gevallen kost een nieuwe simkaart € 20(abonnement), € 5(prepaid) en € 30(Duo Sim). Voor een nieuwe simkaart kom je even langs bij één van onze winkels. Neem wel je identiteitsbewijs mee.

Prepaid?
Registreer je gegevens in een eigen My Vodafone account. Zo weten we zeker dat het jouw prepaid-nummer is. En kunnen we je meteen helpen.

Het is ook mogelijk om te knippen maar dat doe je dan wel op eigen risico, daar kunnen ze je, in de meeste gevallen, niet helpen in de winkel. Ik heb het wel eens laten doen in een telefoon winkel, maar dat doen ze liever niet. Je abonnement gaat in op de datum die jij hebt gekozen en dan zal ook pas je nummer worden omgezet en ook dan pas kan je je nieuwe sim-kaartje met je abonnement gebruiken. Niet eerder!

Hopende dat ik je hiermee heb geholpen en mocht je nog meer vragen hebben dan hoor ik het wel.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11846Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes
Hoi JuliaL02
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat leuk dat je over bent gegaan naar een abonnement van Vodafone. Je telefoon kan je natuurlijk al gebruiken, dat is geen probleem. Omdat je kaartje niet past kan je eventueel een nieuw prepaid Sim-kaartje in de Vodafone winkel omruilen. In alle andere gevallen kost een nieuwe simkaart € 20(abonnement), € 5(prepaid) en € 30(Duo Sim). Voor een nieuwe simkaart kom je even langs bij één van onze winkels. Neem wel je identiteitsbewijs mee.

Prepaid?
Registreer je gegevens in een eigen My Vodafone account. Zo weten we zeker dat het jouw prepaid-nummer is. En kunnen we je meteen helpen.

Het is ook mogelijk om te knippen maar dat doe je dan wel op eigen risico, daar kunnen ze je, in de meeste gevallen, niet helpen in de winkel. Ik heb het wel eens laten doen in een telefoon winkel, maar dat doen ze liever niet. Je abonnement gaat in op de datum die jij hebt gekozen en dan zal ook pas je nummer worden omgezet en ook dan pas kan je je nieuwe sim-kaartje met je abonnement gebruiken. Niet eerder!

Hopende dat ik je hiermee heb geholpen en mocht je nog meer vragen hebben dan hoor ik het wel.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic