Tonie72

Gedreven Ontdekker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ingang Sim Only abonnement

Hallo,
Net een sim only abonnement voor mijn dochter afgesloten. Ze stapt over van T-Mobile, dit abonnement loopt tot 20 augustus. Ze maakt geen gebruik van nummerbehoud. Mijn vraag is nu: wanneer gaat het Vodafone abonnement in? Is dit als je het sim kaartje in de telefoon stopt en activeert of als de envelop met simkaart thuis wordt gebracht? Ik kon tijdens het bestellen van het abonnement niet kiezen voor een ingangsdatum, en dubbele kosten zie ik straks niet erg zitten eigenlijk.

Alvast bedankt.
8 Reacties 8
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Tonie72,

Begrijp ik het goed dat je gewoon een nieuw abonnement met een nieuw nummer bij ons hebt besteld? In dat geval gaat je abonnement in op het moment dat je je simkaart ontvangt. Dit staat verder los van het huidige contract bij T-Mobile.
Tonie72
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dat klopt, nieuw abonnement met nieuw nummer. Dus als ik hem over 2 weken laat leveren, dan gaat op dat moment het abonnement pas in? Omdat het even duurde voordat ik antwoord had op mijn vraag, had ik gebeld met Vodafone. De mevrouw aan de andere kant vertelde mij dat mijn abonnement 27 juni al is ingegaan, terwijl ik op dit moment nog geen simkaart heb ontvangen, maar dat is weer een ander verhaal. Dus, .......conclusie.......2 verschillende antwoorden, wie-o-wie heeft de juiste kennis?
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Tonie72,

Zodra jouw dochter het pakketje heeft ontvangen, zal het abonnement ingaan. Het zou natuurlijk niet eerlijk zijn dat ze al betaalt voor iets dat ze nog niet heeft.
Vreemd dat er tegen je is gezegd dat het abonnement al is ingegaan. Je zou eventueel contact op kunnen nemen met ons via Facebook of Twitter, zodat we het een en ander even checken voor je.
Tonie72
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Facebook heb ik niet en twitter heb ik wel , maar geen idee hoe dat werkt. ????. Jammer dat er niet via het forum wat gedaan kan worden.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi Tonie72,

Je kunt ons uiteraard ook bellen via 1201, als je zelf een abonnement bij ons hebt, of 043 355 55 55 als je geen abonnement hebt. Via het forum kunnen we helaas niet in de systemen kijken die we hiervoor nodig hebben.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic