Henry1110
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ingaan abonnement

Nu zou mijn nieuwe abonnement moeten werken…… maar niet dus, lekker begin zeg maar
5 Reacties 5
Nevets86
Expert
Expert
  • 5447Posts
  • 253Oplossingen
  • 785Likes

Hey Henry1110,

Je hebt een nieuw abonnement zie ik maar hij werkt nog niet. Mag ik vragen wat werkt precies nog niet, is het de simkaart of zie je dat hij nog niet aangepast is op my Vodafone. Ik heb namelijk iets meer informatie nodig om je te kunnen helpen.

Groetjes stevied86
Henry1110
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Tot op heden kan ik niet gebeld worden! Zelf bellen lukt prima! Ik krijg na meerdere malen bellen verschillende verhalen te horen! Een dame bij jullie ziet dat ik nog niet aangemeld ben bij het netwerk terwijl iemand anders bij jullie zegt dat dit wel het geval is maar dat ik moet wachten dat mijn vorige provider alles heeft afgerond (na dit te verifiëren is dit allang het geval) vaag verhaal want ik heb 3 jaar geleden eens dezelfde overstap gemaakt en daar was niets aan de hand. Lekker begin van de samenwerking zeg maar!! Belofte was gedaan door Vodafone dat het 1-op-1 zou werken ivm mijn werk. Kom nu in lastige situatie's door dit probleem! Spijt van de overstap? Komt aardig in de buurt want dit kost me nu al geld
Henry1110
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Inmiddels opgelost!!!! ????????????????
Nevets86
Expert
Expert
  • 5447Posts
  • 253Oplossingen
  • 785Likes

Gelukkig Henry1110
Goed om te lezen dat het opgelost is!
Mocht je nog een keer een vraag hebben weet je ons te vinden ????

Groetjes Stevied86
Maartje
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 207Likes

Ik zal het topic sluiten aangezien het is opgelost.

Uitgelicht topic