Vodafone heeft van 1 oktober 2012 tot en met 6 januari 2013 een mooie actie: bij alle Bel+Sms+Web abonnementen Altijd/Extreem regulier, iPhone Altijd/Extreem en Bel+Sms+Web Sim Only Altijd krijg je maarliefst 10 GB data. En als je daar overheen gaat komen er geen extra kosten. Als de limiet van 10 GB per maand overschreden wordt dan geldt een verlaagde snelheid van 32 kbp/s. Hiermee kun je dan gewoon verder internetten maar bijvoorbeeld streaming is met deze snelheidverlaging niet mogelijk.
Dus bestel of verleng je in de actieperiode, dan krijg je 10 GB. Daar hoef je verder niets voor te doen!
Tot zover de informatie voor mensen die een nieuw abonnement hebben genomen of die hebben verlengd. Maar wat nu voor de mensen die net voor oktober hebben besteld? We werd er er in het iPhone forum op gewezen dat het wel érg jammer is als je een paar dagen voor oktober hebt besteld en dan géén 10 GB krijgt. Daar zijn we het wel mee eens dus daarom is de volgende oplossing verzonnen voor jullie:
- Ik heb kort voor 1 oktober een Altijd / Extreem abonnement genomen (of hiermee verlengd). Kan ik die bundel ook krijgen?
In sommige gevallen wel. Je hebt weliswaar getekend voor een contract met andere voorwaarden, maar we zijn de beroerdste niet
🙂 Er zijn wel een paar spelregels:
- Je hebt tussen 24-9 en 1-10 besteld: je abonnement wordt gewijzigd naar een abonnement zoals die tussen 1 oktober en 6 januari worden aangesloten. NB: Je krijgt de kortingen die horen bij deze actie (deze kunnen anders zijn dan je huidige kortingen)
- Je hebt besteld tussen 1-9 en 23-9: je abonnement wordt gewijzigd naar een abonnement zoals die tussen 1 oktober en 6 januari worden aangesloten. NB: Je hebt geen korting meer. Eventuele kortingen die je had vervallen!
- Je hebt besteld voor 1-9: sorry, je kunt je abonnement niet laten aanpassen naar een variant met 10GB
- Ik heb een betere korting dan de nieuwe kortingen. Wat nu?
Heb je liever de korting die je nu krijgt? Dan houd je die gewoon. De 10 GB bundel is echter alleen beschikbaar bij de abonnementen van na 1 oktober. De keuze om je huidige korting te houden of de 10 GB bundel te nemen is geheel aan jou
- Hoe laat ik mijn abonnement wijzigen?
Dat kan via de Klantenservice. Bel hiervoor 1201 op je Vodafone toestel
- Ik heb mijn abonnement laten wijzigen. Hoe zie ik of ik nu 10 GB heb?
Je abonnement heeft nu een 2 als toevoeging (bv Bel+SMS+Web-
2 Altijd)
énje ziet de volgende BloX aangesloten:
Internet Maximaal Pakket
€ 0,00 geldig tot x-x-2031 (bv 3-4-2031, hangt af van je besteldatum)
Internet Maximaal Pakket
€ 9,99 actief vanaf x-x-2031 (bv 3-4-2031, hangt af van je besteldatum)
- Mijn verbruiksmeter geeft nog iets anders aan dan 10 GB?
Klopt. 10 GB is zoveel dat onze MB meter er op dit moment nog van op tilt slaat
😉Als je de bovenstaande BloX ziet staan, dan heb je wel de 10 GB. Echter zal je verbruiksmeter wel bijvoorbeeld 1 GB blijven aangeven. Dat wordt in de toekomst gefikst. Overigens blijft het natuurlijk wel een goede indicatie van hoe snel je door je MB's heen gaat. Want geloof het of niet, zelfs 10 GB kan op
😉 Tot zover de informatie over de Extreem veel Internet actie en de oplossing voor mensen die recent besteld hebben.
Hopelijk beantwoord dit alle vragen, maar zo niet: shoot!
PS.
Het originele topic hierover vind je
dit linkje
*Update 02/01/2013*
Hi allemaal,
Hou er rekening mee dat de actie rondom de 10GB bundel nog loopt tot en met 6 januari 2013.Deze bundel geldt voor nieuwe aanvragen of verlengingen binnen de actieperiode in combinatie met een Bel+Sms+Web abonnement, Altijd/Extreem regulier, iPhone Altijd/Extreem en Bel+Sms+Web Sim Only Altijd.
Bestel je een nieuw abonnement of verleng je
na de actieperiode dan heb je geen recht meer op de 10GB bundel.
Dus zorg ervoor dat je voor 6 januari je abonnement regelt en profiteer nog van deze mooie actie!!