Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Informatie Extreem veel Internet 10 GB | Coulancebeleid voor bestellers in September

Vodafone heeft van 1 oktober 2012 tot en met 6 januari 2013 een mooie actie: bij alle Bel+Sms+Web abonnementen Altijd/Extreem regulier, iPhone Altijd/Extreem en Bel+Sms+Web Sim Only Altijd krijg je maarliefst 10 GB data. En als je daar overheen gaat komen er geen extra kosten. Als de limiet van 10 GB per maand overschreden wordt dan geldt een verlaagde snelheid van 32 kbp/s. Hiermee kun je dan gewoon verder internetten maar bijvoorbeeld streaming is met deze snelheidverlaging niet mogelijk.

Dus bestel of verleng je in de actieperiode, dan krijg je 10 GB. Daar hoef je verder niets voor te doen!



Tot zover de informatie voor mensen die een nieuw abonnement hebben genomen of die hebben verlengd. Maar wat nu voor de mensen die net voor oktober hebben besteld? We werd er er in het iPhone forum op gewezen dat het wel érg jammer is als je een paar dagen voor oktober hebt besteld en dan géén 10 GB krijgt. Daar zijn we het wel mee eens dus daarom is de volgende oplossing verzonnen voor jullie:


  • Ik heb kort voor 1 oktober een Altijd / Extreem abonnement genomen (of hiermee verlengd). Kan ik die bundel ook krijgen?
In sommige gevallen wel. Je hebt weliswaar getekend voor een contract met andere voorwaarden, maar we zijn de beroerdste niet 🙂

Er zijn wel een paar spelregels:


  • Je hebt tussen 24-9 en 1-10 besteld: je abonnement wordt gewijzigd naar een abonnement zoals die tussen 1 oktober en 6 januari worden aangesloten. NB: Je krijgt de kortingen die horen bij deze actie (deze kunnen anders zijn dan je huidige kortingen)

  • Je hebt besteld tussen 1-9 en 23-9: je abonnement wordt gewijzigd naar een abonnement zoals die tussen 1 oktober en 6 januari worden aangesloten. NB: Je hebt geen korting meer. Eventuele kortingen die je had vervallen!

  • Je hebt besteld voor 1-9: sorry, je kunt je abonnement niet laten aanpassen naar een variant met 10GB

  • Ik heb een betere korting dan de nieuwe kortingen. Wat nu?
Heb je liever de korting die je nu krijgt? Dan houd je die gewoon. De 10 GB bundel is echter alleen beschikbaar bij de abonnementen van na 1 oktober. De keuze om je huidige korting te houden of de 10 GB bundel te nemen is geheel aan jou



  • Hoe laat ik mijn abonnement wijzigen?
Dat kan via de Klantenservice. Bel hiervoor 1201 op je Vodafone toestel



  • Ik heb mijn abonnement laten wijzigen. Hoe zie ik of ik nu 10 GB heb?

Je abonnement heeft nu een 2 als toevoeging (bv Bel+SMS+Web-2 Altijd)
én
je ziet de volgende BloX aangesloten:
Internet Maximaal Pakket € 0,00 geldig tot x-x-2031 (bv 3-4-2031, hangt af van je besteldatum)
Internet Maximaal Pakket € 9,99 actief vanaf x-x-2031 (bv 3-4-2031, hangt af van je besteldatum)



  • Mijn verbruiksmeter geeft nog iets anders aan dan 10 GB?
Klopt. 10 GB is zoveel dat onze MB meter er op dit moment nog van op tilt slaat 😉
Als je de bovenstaande BloX ziet staan, dan heb je wel de 10 GB. Echter zal je verbruiksmeter wel bijvoorbeeld 1 GB blijven aangeven. Dat wordt in de toekomst gefikst. Overigens blijft het natuurlijk wel een goede indicatie van hoe snel je door je MB's heen gaat. Want geloof het of niet, zelfs 10 GB kan op 😉



Tot zover de informatie over de Extreem veel Internet actie en de oplossing voor mensen die recent besteld hebben.
Hopelijk beantwoord dit alle vragen, maar zo niet: shoot!




PS.
Het originele topic hierover vind je dit linkje





*Update 02/01/2013*


Hi allemaal,

Hou er rekening mee dat de actie rondom de 10GB bundel nog loopt tot en met 6 januari 2013.
Deze bundel geldt voor nieuwe aanvragen of verlengingen binnen de actieperiode in combinatie met een Bel+Sms+Web abonnement, Altijd/Extreem regulier, iPhone Altijd/Extreem en Bel+Sms+Web Sim Only Altijd.

Bestel je een nieuw abonnement of verleng je na de actieperiode dan heb je geen recht meer op de 10GB bundel.

Dus zorg ervoor dat je voor 6 januari je abonnement regelt en profiteer nog van deze mooie actie!!
99 Reacties 99
Mouse_NL

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
EIndelijk gekregen ..... wat voor werk ik er niet voor heb moeten verzetten!
markiemark1007

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goededag,
 
Mijn bel+sms+web altijd 65euro abbo is ingegaan op 08-10-2012. Dit is een nieuwe abbo , kom van tmobile af.
Kom ik ook in aanmerking voor deze actie? Kan het niet uit dit forum halen.
 
Bij voorbaat dank voor uw antwoord.
 
mvrgr markiemark
Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
markiemark1007 schreef:
Goededag,

Mijn bel+sms+web altijd 65euro abbo is ingegaan op 08-10-2012. Dit is een nieuwe abbo , kom van tmobile af.
Kom ik ook in aanmerking voor deze actie? Kan het niet uit dit forum halen.

Bij voorbaat dank voor uw antwoord.

mvrgr markiemark
Of je in aanmerking komt voor deze actie hangt af van wanneer je abonnement besteld is. Is dat in september 2012 (of later) gebeurd, dan kom je in aanmerking hiervoor. Dan hoef je alleen even contact op te nemen met de klantenservice, is het zo geregeld.
Is je abonnement eerder dan september besteld, dan helaas niet. Het is de besteldatum die telt
Roos79

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Helaas staat er bij mij ook niks over die extreem veel data in mijn vodafone.
nergens staat ook dat maximaal pakket wat volgens jullie er moet staan.
Abo is afgesloten op 4 okt dus Oik val wel in de juiste periode!
 
TomS

Gedreven Meedenker
  • 151Posts
  • 9Oplossingen
  • 9Likes
Hoi Roos79

Neem hiervoor even contact op met de klanten service.
Zij kunnen dit voor jou nakijken en eventueel aanpassen.
http://www.vodafone.nl/klantenservice/

devillsboy

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik had eind september besteld en mijn abo ging eind oktober in. Vandaag vodafone gebeld en werd keurig geholpen en ben volgens de ks omgezet naar 10gb.
 
Ik weet echter niet of het klopt. 
Er staat weliswaar iPhone-2 Altijd 75 euro maar daaronder:
 
Blox
BloX Zorgeloos Internet 50 MB € 0,00geldig tot 31-12-2012 ( had ik per ongeluk geactiveerd maar weer gedeactiveerd)
BloX Zorgeloos 15 minuten Bellen € 0,00
BloX Telefoon als Modem Smart € 0,00
Internet Maximaal Pakket € 0,00
Bundel informatie € 0,00

 
Als ik het lees hierboven en correct begrijp hoort er internet maximaal tot 2031 ofzo te staan? 
Ook zie ik dat mijn data wel degeijk gedaald is vergeleken met vanmiddag! 
Kan iemand bevestigen of het wel klopt of dat ik opnieuw de KS moet bellen?
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi devilsboy,

De 10GB bundel wordt beschreven als het Internet Maximaal pakket (voor €0,-).
Het "normale" Internet Maximaal pakket, waarmee je jouw databundel verdubbelt, kost €10,- per maand:
http://www.vodafone.nl/mobiel_bellen/abonnementen/voordeelpakketten/

Ik ga er dus van uit dat de 10GB bundel correct is aangesloten. Wil je toch liever dat een medewerker het even controleert?
Dan kun je ons ook even een berichtje op Facebook of Twitter sturen; één van mijn collega's kijkt dit dan direct voor je na.

devillsboy

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Thanks! Ik ga gelijk een berichtje sturen!
dkawa

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
deze actie loopt tot zaterdag a.s.
 
Was voor oud/nieuw nog langs een Vodafone Shop geweest om een nano simkaart op te halen en na het invoeren van mn gegevens zag de medewerker dat ik nog en oude abbo had bel+web+sms 200 met FUP internet. Dus bood hij mij deze SIM only aan met tijdelijk 10Gb internet en geldig tot 2031! dat vond ik wel interessant maar kon niet direct beslissen.
 
Dus vandaag naar 2 verschillende Vodafone winkels gegaan en van beide te horen gekregen dat deze actie alleen maar geldig is tjdens de contractsduur.Na 1 of 2 jaar zul je 10 EUR per maand moeten gaan betalen voor de 10Gb bundel.
 
Tja...  ik weet het niet meer hoor.
 
Ik wil best overstappen op sneller internet met 10Gb bundel, maar dan alleen als de 2031 regel geldt.
 
Kan iemand mij bevestigen wat er nu echt geldt?
dkawa

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Krijg ik nog antwoord op m'n vraag?
Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi dwaka, natuurlijk. Mijn collega's hebben zich vergist. Als je de 10GB bundel hebt loopt die semi-oneindig door, dus tot ergens in 2031. Hij vervalt in principe alleen wanneer je abonnement wijzigt naar een andere variant (bv door over een paar jaar nog eens te verlengen).

Dus, je kunt hem rustig afsluiten! Let er wel op dat de actie nog loopt tot 6 januari, dus als je hem nog graag wilt kun je niet lang meer wachten 😉
dkawa

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hi Bas, staat dit ook ergens op de vodafone website? Want gisteren toen ik in de VF winkel stond had hij een dame van de VF KS aan de lijn en liet mij een pagina zien waarop niets van 2031 stond.

in het kort: Als ik nu een abbo afsluit voor bv 1 jaar, dan zou ik deze 10Gb bundel blijven behouden ook al laat ik de abbo stilzwijgend doorgaan?
Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
dkawa schreef:
in het kort: Als ik nu een abbo afsluit voor bv 1 jaar, dan zou ik deze 10Gb bundel blijven behouden ook al laat ik de abbo stilzwijgend doorgaan?
Jazeker. Als je een actie-abonnement neemt (B+S+W Altijd, 1/2 jaar) dan zit daar een bundel bij die doorloopt zolang je je abonnement niet verandert. Dus laat je het na het einde van je contract doorlopen zonder het te wijzigen, dan houd je ook de 10GB. De info uit de eerste post klopt nog steeds; je ziet dan in My Vodafone ook die datum van ergens in 2031 erbij staan.
dkawa

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bas, bedankt!

Moet ik voor een verlenging perse naar de winkel of kan ik het ook online in mijn account verlengen/aanvragen?
Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Het kan zowel online, telefonisch als in de winkel. Het voordeel van in de winkel is dat je als ze je toestel daar op voorraad hebben, je het direct mee krijgt en niet op de post hoeft te wachten. Vind ik zelf altijd best een grote plus, ik ben heel geduldig maar ik houd stiekem toch niet van wachten ;). Maar het kan bij alledrie!
dkawa

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hi Bas
 
het gaat mij alleen om een Sim only verlenging dus zonder toestel .. toestel heb ik al (iPhone 5):p
Bas
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
lol, net zo ongeduldig als ik dus 😉 Dan is telefonisch of online wel zo simpel ja. Dan heb je denk ik niet eens een nieuwe sim nodig, dus dan is het waarschijnlijk 2 minuten nadat je hebt verlengd al omgezet en verder voor de toekomst geregeld
dkawa

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
dan ga ik het even online regelen.
 
maar worden alle instellingen etc wbt 10Gb tot 2031 wel goed in het systeem gezet? kan ik ervanuit gaan dat het systeem dit vlekkeloos regelt als ik zodadelijk mijn abbo via de site ga verlengen?
dkawa

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
zojuist telefonisch laten afhandelen. Abbo is gewijzigd, in mijnvodafone staat nu:

Hieronder vind je de naam en einddatum van je huidige abonnement.

SO Bel+SMS+Web-2 Altijd 32 euro

Bekijk je BloX en andere extra's bij je abonnement.

De einddatum van je huidige contract is 4 Januari 2014

Staat nu alles goed?
dkawa

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Edit door BasT: knip voor leesbaarheid en de belangrijk stukken
======
BloX
Internet Maximaal Pakket tegoed:
9249,03 MB

BloxInternet Maximaal Pakket € 0,00
Bundel informatie € 0,00
Meer info
BloX aan- en uitzetten
======

Klopt dit? Staat alles goed?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic