Opgelost! Ga naar oplossing.
Adrian schreef:Bel even met 0800-0200043, da's de klantenservice die specifiek voor nieuwe klanten is met vragen over abonnementen enzo... Denk dat zij je wel verder kunnen helpen.
PS: Ik heb in het andere topic gelezen over de coulance mogelijkheid, maar ik zit tot 1 december nog bij T-mobile en kan daarom geen 1201 bellen!! Het andere nummer 06 54 50 01 00 werkt niet..
Situatie 1:
1. Klanten die een nieuw contract zijn aangegaan bij Vodafone in de periode van 24 september 2012 tot 1 oktober 2012 kunnen, kunnen indien zij dit zelf aangeven, alsnog gebruik maken van de
10 GB actie. Zij dienen de Vodafone KlantenService te bellen via 1201. Consequentie is wel dat deze klanten automatisch ook de lopende voice promotie van oktober krijgen. Dit betreft 12 maanden 25% korting (24 mnd) of 8 maanden 25% korting (12 mnd)
Gismo013 schreef:Tsss, geblokkeerd op je werk? Verwachten ze op je werk dan dat je iets anders doet dan Facebook bezoeken en FarmVille spelen? 😉
nu hopen dat facebook/farmville effe snel niet veel mb kost... dan vindt ik me telefoon als modem gebruiken een super optie omdat facebook en msn is geblokeerd op me werk pc
Adrian schreef:In het topic hier op het forum stond ook deze officiële statement:
Nah waardeloos dit.. Uur aan de telefoon gezeten, tig keer doorverbonden. Maar blijkbaar klopt er iets niet hierin:
Situatie 1:
1. Klanten die een nieuw contract zijn aangegaan bij Vodafone in de periode van 24 september 2012 tot 1 oktober 2012 kunnen, kunnen indien zij dit zelf aangeven, alsnog gebruik maken van de
10 GB actie. Zij dienen de Vodafone KlantenService te bellen via 1201. Consequentie is wel dat deze klanten automatisch ook de lopende voice promotie van oktober krijgen. Dit betreft 12 maanden 25% korting (24 mnd) of 8 maanden 25% korting (12 mnd)
Er moest staan, KLANTEN DIE EEN NIEUW ALTIJD abbonement zijn aangegaan kunnen hun abbo wijzigen. Baal er behoorlijk van en mijn contract is nog niet eens ingegaan. Behoorlijk waardeloos dat dit niet omgezet kan worden...
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.