Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

Inflatiecorrectie 2019

Elk jaar stijgen prijzen door inflatie. Dat geldt ook dit jaar weer voor onze abonnementskosten. Vodafone past op 1 oktober 2019 de vastgestelde inflatiecorrectie toe op jouw abonnement. Dit betekent dat je maandbedrag vanaf volgende maand met 1,7% wordt verhoogd. Dit percentage is vastgesteld door het CBS. Deze prijsverhoging geldt echter alleen als je een abonnement hebt afgesloten voor 1 juli 2019. Is dit voor jou het geval? Dan vind je een aankondiging hiervan op je factuur van september.

De verhoging door de inflatiecorrectie heeft alleen betrekking op de abonnementstarieven, zonder kortingen. Denk hierbij aan factuurkorting of de extra korting die je ontvangt omdat je ook Ziggo klant bent. Alle andere tarieven zoals het binnen- en buitenbundeltarief en de kosten voor een BloX blijven hetzelfde. Ook de voorwaarden voor je abonnement wijzigen niet.

De inflatiecorrectie is opgenomen in artikel 9 van de algemene voorwaarden voor Consumenten op pagina 6. Meer informatie over de inflatiecorrectie vind je hier.

Verkorte link: www.vodafone.nl/act/c/Inflatiecorrectie2019
20 Reacties 20
Energieboy
Expert
Expert
  • 11895Posts
  • 3492Oplossingen
  • 3113Likes
Piki wrote:

Wat als er een contract is afgesloten op 29 sept. 2019 betaal je dan ook?

 

dank en een fijne dag

Ik zou zeggen, lees nog even de topic:
Elk jaar stijgen prijzen door inflatie. Dat geldt ook dit jaar weer voor onze abonnementskosten. Vodafone past op 1 oktober 2019 de vastgestelde inflatiecorrectie toe op jouw abonnement. Dit betekent dat je maandbedrag vanaf volgende maand met 1,7% wordt verhoogd. Dit percentage is vastgesteld door het CBS.

Deze prijsverhoging geldt echter alleen als je een abonnement hebt afgesloten voor 1 juli 2019.
Is dit voor jou het geval? Dan vind je een aankondiging hiervan op je factuur van september. 

Heb je pas na 1 juli 2019 je contract afgesloten bij Vodafone, dan heb je deze verhoging niet en dan zou ik contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, als ze dit wel hebben gedaan. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic