yarno

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ineens extra kosten iphone

Op 25 okt jl. heb ik snachts meteen de iphone 5s besteld. Er stond toen dat ik niks bij moest betalen.. Tevens staat dit ook in de mail die ik van jullie heb gehad met de bevestiging van de bestelling. Nu heb ik al een paar keer een mail gehad dat ik ineens 416 euro bij moet betalen. Dit gaat dus niet gebeuren lijkt me. Het kan gebeuren dat er een fout wordt gemaakt maar ik ga hier niet alleen voor bloeden. Nu heb ik al meerdere malen contact opgenomen met jullie maar ben ik nog niks wijzer geworden. Toen gaf een medewerker van jullie aan mij door dat ik maar een klacht moest indienen. Dit heb ik gedaan maar tot op heden heb ik nog steeds gehoord... Ik wil nu wel eens weten waar ik aan toe ben...
1 Reactie 1
Netwerk-info

Gedreven Meedenker
  • 24294Posts
  • 12103Oplossingen
  • 5Likes
Hoi Yarno,

Wat vreemd dat je ineens moet bijbetalen. Neem even contact op met mijn collega's via Facebook of Twitter en stuur een linkje mee naar dit topic. In de privéberichten van Facebook kun je bijvoorbeeld ook een screenshot sturen van de bevestigingsmail waarin de kosten vermeld worden. Deze hebben we nodig om het uit te zoeken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic