Mar22_01

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ineens GPRS netwerk in plaats van 3G

Sinds gisteravond heb ik ineens geen 3G netwerk meer, maar zit ik op GPRS. Hoe kan dit? En nog belangrijker hoe zorg ik ervoor dat ik gewoon op 3G zit als ik geen WiFi heb. Ik lees allerlei berichten over hoge kosten als je data gebruikt met GPRS. Dus daar zit ik niet op te wachten met mijn abonnement.
6 Reacties 6
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Goedenavond ,

Ervaar je op dit moment nog steeds problemen met het netwerk? Je kunt via de dekkingskaart controleren of er enige werkzaamheden of storingen in je regio bekend zijn. Mocht je dit niet begrijpen kan ik dit ook voor je opzoeken als je een locatie voor me hebt.

Ook zou je eventueel de Tips & Tricks kunnen volgens bij problemen met het netwerk.

Nog een fijne avond verder.
Mar22_01
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dekking is erg goed en er zijn geen storingen. We hadden paar dagen geen WiFi, dus aangewezen op mobiel. Continue op 3G tot dus nu 2 dagen geleden. Zowel in huis als buiten. Vanmiddag ook weer toen ik buiten t bereik van mijn WiFi was en aan t shoppen was (ook gebied met goede dekking). Heel af en toe heb ik ineens enkele minuten 3G en dan zonder aanleiding (geen gewijzigde situatie / locatie) gaat ie weer naar GPRS.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Goedemorgen ,

Heb je toevallig al even gekeken of andere in je omgeving ook last hebben van een zwakker netwerk? Wat je eventueel zou kunnen doen is de simkaart van je huidige toestel even in een ander toestel te plaatsen, te kijken of het netwerk wel op de andere telefoon werkt en deze terug te plaatsen in je huidige telefoon.

Uit je bericht las ik ook dat er geen storingen of werkzaamheden in je regio zijn,
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Mar22_01, is het inmiddels gelukt met het advies van SamsungExpert?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
We hebben helaas niets meer van je vernomen . Kunnen we je nog van dienst zijn op het forum?
Bij geen reactie zal dit topic worden gesloten en is reageren niet meer mogelijk.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic