xevious

Stamgast
  • 56Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Incorrecte berekening factuur

Volgens mij klopt mijn factuur niet.
Ik heb het simpele abonnementje bel*sms*web60
Gebeld naar telefoonnummers > 17 minuten(vast) en 57 minuten(mob) en 49 minuten naar 0800
En ik denk dat die gratis nummers meetellen in het verbruik. En dat is m.i. niet correct.
Er staat nu een bedrag van maar liefst € 4,999 en dat zou eigenlijk € 4,116 moeten zijn ( 14 minuten maal € 0,294 ).
Graag een reaktie.
5 Reacties 5
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@xevious

Dat abonnement komt me eerlijk gezegd niet bekend voor. Welk abonnement geeft je rekening of je My Vodafone account precies aan?

Het is trouwens wel zo dat bij de meeste oude(re) abonnementen de gesprekken worden afgerond naar hele minuten. Ik hoor graag van je welk abonnement je precies hebt.
xevious
topicstarter
Stamgast
  • 56Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Dit staat er op mijn factuur
Bel SMVordel 60+Web En ik heb het niet zelf bedacht.
Ben nog steeds van mening dat ik teveel betaald heb.
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @xevious
Bij deze abonnementsvorm worden inderdaad de gesprekken op hele minuten afgerond. Ik kan niet zien of je dat ook hebt gedaan.
Heb je ook de inflatiecorrectie van 2.5% mee geteld.
Groeten, Per
xevious
topicstarter
Stamgast
  • 56Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Er staat niets over een inflatiecorrectie. Dus die hoef ik ook niet mee te tellen. En eerlijk gezegd vind ik je antwoord niet bijster slim.Ik laat toch mijn berekening zien?

Wil iemand een Pb om mijn factuur even na te kijken?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hallo @xevious,

Laten we elkaar wel op een normale toon aanspreken! We geven ook niet aan dat jouw vraag niet bijster slim is. In je berekening is niet te zien of je de afronding hebt meegenomen.

De inflatiecorrectie staat niet apart op je factuur. Wel staat er een mededeling op. Op deze site kun je er meer over terugvinden.

Wanneer je toch van mening bent dat de factuur niet klopt raad ik je aan om dit te laten onderzoeken door onze factuurafdeling. Bel hiervoor met 1201 of 0900-0940. Via het Forum kunnen we individuele factuurvragen niet behandelen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic