Helaas beantwoord dit nog steeds mijn vraag niet!
Zal ik de vraag dan anders stellen:
Als dit inflatie correctie betreft, waarom zijn dan niet alle facturen met dit bedrag verhoogt?
Wat is het verschil tussen abonnement 1 en 2? waarom zijn ze niet allemaal gelijkwaardig verhoogt?
Waar is deze verhoging / inflatie op gebasseerd? als dit alleen gebasseerd is op het CBS dan lijkt dit mij een onjuiste redenatie, waarom zijn nieuwe abonnementen dan niet met deze inflatie verhoogt?
bij een inflatie correctie op basis van de benoemde getallen van het CBS moet dit van toepassing zijn op alle contracten, dat is blijkbaar niet zo.
Daarnaast staat in mijn ziggo contract ook niet dat u mijn contract kan verhogen met deze inflatie correctie, u collega geeft aan dat dit in het contract staat, daarom verzoek ik u ook om te vermelden waar dit dan in mijn ziggo contract zijn?
Hopelijk krijg ik nu wel een inhoudelijjk en duidelijk antwoord op mijn vraag.
Met vriendelijke groet,
Tom ********
tel: ****************
Van: Vodafone Klantenservice
Verzonden: dinsdag 11 december 2018 15:55
Aan: ************
Onderwerp: Consumer - Rekening [Incident: 181201-********]
Antwoord op je e-mail Consumer - Rekening 11/12/2018 16:55 Ons antwoord
Beste Tom,
Bedankt voor je bericht aan Vodafone. Ik begrijp dat je een vraag hebt over onze inflatiecorrectie.
InflatiecorrectieSinds 1 Oktober zijn de tarieven van bepaalde abonnementen omhoog. Dit komt door de inflatie. Je voorwaarden wijzigen niet. Dit heet de inflatiecorrectie. Meer informatie over de inflatiecorrectie zie je
https://www.vodafone.nl/support/algemeen/inflatiecorrectie.shtml hier.
Dit staat ook in de algemene voorwaarden van elke Vodafone contract. Dit staat in artikel 9.2. Zie hier:
https://www.vodafone.nl/_assets/downloads/voorwaarden/actueel/algemene_voorwaarden.pdf Hopende je zo voldoende te informeren.
Met vriendelijke groet,
Kenneth
Vodafone Online Feedback
11/12/2018 16:39 Ons antwoord
Beste Tom,
Bedankt voor je bericht aan Vodafone. Ik begrijp dat je een vraag hebt over onze inflatiecorrectie.
Inflatiecorrectie Sinds 1 Oktober zijn de tarieven van bepaalde abonnementen omhoog. Dit komt door de inflatie. Je voorwaarden wijzigen niet. Dit heet de inflatiecorrectie. Meer informatie over de inflatiecorrectie zie je
https://www.vodafone.nl/support/algemeen/inflatiecorrectie.shtml hier.
Dit staat ook in de algemene voorwaarden van elke Vodafone contract. Dit staat in artikel 9.2. Zie hier:
https://www.vodafone.nl/_assets/downloads/voorwaarden/actueel/algemene_voorwaarden.pdf Hopende je zo voldoende te informeren.
Met vriendelijke groet,
Kenneth
Vodafone Online Feedback
06/12/2018 17:27 Uw vraag
Vandaag heb ik telefonisch met een collega van u gesproken, helaas kon zei mij niet helpen.
Ze zou u wel een bericht sturen met het verzoek om mij zo snel mogelijk te antwoorden of te bellen.
- waar staat in mijn contract dat u de rekenening zomaar mag verhogen met deze 'zogenaamde' inflatie correctie? het gaat om mijn ziggo contract, welke jullie 1 op 1 overgenomen hebbeeft n!
- u geeft aan dat het een inflatie correctie is, dat betekend dus dat dit op al u producten van toepassing is, het kan niet zo zijn dat het ene abonnement wel een inflatie correctie heeft en het andere niet. graag ontvang ik van u een verklaring waarom niet alle abonnementen deze verhoging gehad hebben, de nieuwe abonnementen van voor 1 oktober zijn na 1 oktober niet met 1,3 % verhoogt, waarom deze abonnementen dan niet?
Het lijkt op een doodnormale verkapte verhoging van de factuur!
Graag ontvang ik zo snel mogelijk een juist en duidelijk ontwoord
Mvg.
Tom *********
tel: ***********
Van: Vodafone Klantenservice
Verzonden: dinsdag 4 december 2018 21:01
Aan: tomvdrunen@hotmail.com Onderwerp: Consumer - Rekening [Incident: 181201-00******]
04/12/2018 22:01 Reactie.
Beste heer, mevrouw,
Met dit bericht informeren wij je over de status van jouw e-mail.
Het lukt ons niet om jouw vraag binnen 5 werkdagen te beantwoorden.
Wij vragen je nog even geduld te hebben. Je ontvangt zo snel mogelijk een reactie van ons.
Bedankt voor je begrip.
Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice
01/12/2018 12:09 Reactie.
Beste heer, mevrouw,
Bedankt voor je feedback!
We hebben je verzoek in behandeling genomen en zullen je binnen 5 werkdagen van antwoord voorzien.
Mocht je liever direct contact met ons hebben dan kun je ons op elk moment bereiken via de chat.
Klik hier om direct een medewerker te spreken op de chat Let op! Deze e-mail conversatie kun je niet terug zien in My Vodafone.
Met vriendelijke groet, Vodafone Klantenservice
01/12/2018 12:09 Uw vraag
Categorie : rekening
Channel : MyVF Consumer
Aanhef : M
Naam :T. **********
Mobiel : ***********
Telefoon :
E-mail :
Klantnummer : ************
Billing_customer_id : **********
Contact_id : **************
Opmerking : vandaag op 1-12-18 heb ik telefonisch gesproken met de vodafone klantenservice. het eerste gesprek van 11:24 werd door u medewerker grof beeindigd, zonder vooraankondiging: dan houd het op...... en toen was de verbinding verbroken.
Graag wil ik u verzoeken om dit gesprek na te luisteren, zoals u medewerker dit gesprek beeindigde is onaccaptabel en ik ga ervanuit dat dit ook niet volgens de policy van Vodafone is, graag ontvang ik deze geluidsopname, de naam van deze medewerker en zou ik zien dat er passende maatregelen tegen deze persoon genomen worden, zodat hij in het vervolg de klanten netjes en geduldig te woord staat, zoals je van een klantenservice medewerker mag verwachten.
De vrouw die ik naderhand te woord stond die deed dit gelukkig wel correct, helaas is daar toen tijdens het wachten iets verkeerds gegaan met de verbinding, een Vodafone netwerk fout....?
Daarnaast is mijn probleem nog steeds niet opgelost.
Vodafone geeft nu aan dat ze per 1 Oktober de tarieven verhoogd hebben, volgens u medewerker is dit op advies van het CBS, maar de argementatie hiervoor vind ik mager, het CBS geeft alleen aan dat de gemiddelde prijsstijgingen van alle producten 1,39% zijn maar dat wil niet zeggen dat dit voor Vodafone zo is, daarnaast begreep ik van u medewerkster dat niet alle prijzen bij Vodafone met 1,39% verhoogt zijn, welke producten zijn dan wel verhoogd en welke producten niet en wat is hier de argumentatie voor, welke kosten zijn met welk bedrag gestegen?
Dit geld dus voor alle vodafone contracten? ook voor de nieuwe klanten als ze op 1 September een contract afsloten dan betaalde ze dus bijvoorbeeld € 10,- en ditzelfde contract koste op 1 Oktober dus € 10,139
Daarnaast wil ik ook graag weten waar in mijn Ziggo contract staat dat jullie de prijzen zomaar eenzijdig kunnen verhogen, dit stond namelijk niet in mijn contract en jullie hebben mijn Ziggo contract 1 op 1 overgenomen, hier nieuwe regels aan toevoegen is dus onacceptabel.
U collega gaf ook aan dat ik hiervan op de hoogte ben gesteld (onderaan de factuur niet meegerekend) op welke dag hebben jullie hierover een e-mail of sms verstuurd en naar welk adres is dit verstuurd?
Met vriendelijke groet,
Tom *************
Vodafone Libertel B.V.
Postbus 1500
6201 BM Maastricht
KvK: 14052264
Telefoon: 0800-0094
Buitenland: +31 6 54 50 01 00
IBAN: NL08 DEUT 0265 1218 09
[---001:005161:61618---]