Majjongkind

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Incassodatum wijzigen

Hallo,

 

Graag wil ik de incassodatum van mijn abonnement laten wijzigen naar de 28e van de maand. Kan dit geregeld worden? Alvast bedankt!

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 12326Posts
  • 3569Oplossingen
  • 3208Likes

Hoi @Majjongkind 

Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om de incassodatum aan te passen. De incassodatum kan plaatsvinden tussen de 14e en 28e van de maand. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen. 

Vul in ieder geval de meest gevraagde informatie in bij je persoonlijke instellingen en dan kan iemand van Vodafone direct voor je aan de slag.

Uiteraard staan Vodafone medewerkers van de klantenservice ook altijd voor je klaar om deze aanpassing voor je door te voeren. Dit gaat vaak iets sneller dan via de Community. Mocht je het via de klantenservice regelen, laat het hier dan even weten, dan kunnen ze deze topic/vraag sluiten. Bedankt!


Extra informatie:
Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  

Majjongkind
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank Energieboy, voor je reactie!

Graag wil ik nog een reactie van een medewerker van Vodafone die voor mij de incassodatum kan wijzigen.

Energieboy
Expert
Expert
  • 12326Posts
  • 3569Oplossingen
  • 3208Likes

Die reactie krijg je ook van Vodafone. Ik schreef niet voor niets; Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen. 

Als je je privé gegevens hebt ingevuld dan kunnen ze je direct helpen en de datum voor je aanpassen. Een incassodatum kan gewijzigd worden  tussen de 14e en 28e van de maand. Zodra je je prive gegevens hebt ingevuld dan krijgt iemand van Vodafone een berichtje en kan deze voor je aan de slag. 😁

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 91Posts
  • 10Oplossingen
  • 17Likes

Hi @Majjongkind 

 

Daar kan ik je zeker bij helpen. Wil je mij onderstaande informatie sturen in een privébericht? Dan pas ik het voor je aan!

- Naam contractant: 

- Mobiel nummer: 

- Geboortedatum:

- Laatste 4 cijfers IBAN:
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic