Lauranooteboom

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Incassodatum wijzigen

Hoi Vodafone,

 

ik zou graag mijn Incassodatum voor zowel Vodafone als Ziggo abonnement wijzigen naar de 26e van de maand. Kunnen jullie mij hierbij helpen?

 

alvast bedankt!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Lauranooteboom 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om de incassodatum aan te passen. De incassodatum kan plaatsvinden tussen de 14e en 28e van de maand. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen. 

Hou alvast de volgende gegevens bij de hand (niet hier vermelden op de community!!):

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 

Uiteraard staan Vodafone medewerkers van de klantenservice ook altijd voor je klaar om deze aanpassing voor je door te voeren. Dit gaat vaak iets sneller dan via de Community. Mocht je het via de klantenservice regelen, laat het hier dan even weten, dan kunnen ze deze topic/vraag sluiten. Bedankt!


Extra informatie:
Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Lauranooteboom 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om de incassodatum aan te passen. De incassodatum kan plaatsvinden tussen de 14e en 28e van de maand. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen. 

Hou alvast de volgende gegevens bij de hand (niet hier vermelden op de community!!):

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 

Uiteraard staan Vodafone medewerkers van de klantenservice ook altijd voor je klaar om deze aanpassing voor je door te voeren. Dit gaat vaak iets sneller dan via de Community. Mocht je het via de klantenservice regelen, laat het hier dan even weten, dan kunnen ze deze topic/vraag sluiten. Bedankt!


Extra informatie:
Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Lauranooteboom. Welkom hier! 

Je mag me een pb sturen met de gevraagde gegevens. Kan wel zijn dat mijn collega het dan oppakt, omdat ik na vandaag vakantie heb. Maar het zal opgepakt worden. Mocht je het al via de klantenservice hebben geregeld, ook helemaal goed natuurlijk!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic