WesLee

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Incassodatum wijzigen

Goedemorgen. Mijn Vodafone incassodatum staat nu rond de 17/18de van de maand. Graag zou ik deze wijzigen naar de 27ste van de maand.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @WesLee
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Het is zeker mogelijk om de datum van afschrijving aan te passen! Ik help je hier graag bij. Wil je mij in een privéberichtje hiervoor de volgende gegevens toesturen?
Naam contractant:
Adresgegevens:
Mobiel nummer:
Geboortedatum:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:

In het weekend zijn we niet aanwezig via deze weg. Ik zal je verzoek dan ook maandag oppakken. Mocht je niet tot maandag kunnen wachten, dan mag je voor deze aanpassing ook altijd mijn collega's van de klantenservice benaderen. Zij passen dit ook met liefde voor je aan. 

Ik zie je privéberichtje graag tegemoet (of een terugkoppeling dat het al is geregeld). 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @WesLee
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Het is zeker mogelijk om de datum van afschrijving aan te passen! Ik help je hier graag bij. Wil je mij in een privéberichtje hiervoor de volgende gegevens toesturen?
Naam contractant:
Adresgegevens:
Mobiel nummer:
Geboortedatum:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:

In het weekend zijn we niet aanwezig via deze weg. Ik zal je verzoek dan ook maandag oppakken. Mocht je niet tot maandag kunnen wachten, dan mag je voor deze aanpassing ook altijd mijn collega's van de klantenservice benaderen. Zij passen dit ook met liefde voor je aan. 

Ik zie je privéberichtje graag tegemoet (of een terugkoppeling dat het al is geregeld). 

WesLee
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi Cecilia. Bedankt voor je reactie. Inmiddels heb ik de incassodatum kunnen wijzigen via de klantenservice.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic