RaquelZuurman
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Incassodatum wijzigen

Hey hoi, 

 

Ik zou graag mijn incasso datum willen wijzigen naar de 29ste. 

 

Graag zie ik een reactie tegemoet! 

 

Met vriendelijke groet,

Raquel Zuurman

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11224Posts
  • 1688Oplossingen
  • 2105Likes

Hoi @RaquelZuurman
Welkom op de community van Vodafone. Het is zeker mogelijk om de incassodatum aan te passen. Ik kijk graag met je mee hiervoor. Kun je mij een privebericht sturen via hier? Je kunt hier bovenaan klikken op een nieuw bericht. Vervolgens voeg je mij toe als ontvanger.
In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
Ik hoor graag van je! Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9295Posts
  • 2943Oplossingen
  • 2061Likes

Hoi @RaquelZuurman 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dat kan, daarvoor moet iemand van Vodafone met je mee kijken en die kan dit voor je aanpassen. Zodra @Steven online is zal hij je berichten, heb nog even geduld. Maar het is zo ie zo mogelijk, het komt in orde 🙂 - Fijne dag!

RaquelZuurman
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

hey hoi, dat is fijn, krijg ik bericht wanneer het geregeld is? 

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9295Posts
  • 2943Oplossingen
  • 2061Likes

Vodafone zal je nog wel wat vragen stellen. Morgen is Steven er weer en dan zal hij je berichten. Heb nog even geduld 😉 

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11224Posts
  • 1688Oplossingen
  • 2105Likes

Hoi @RaquelZuurman
Welkom op de community van Vodafone. Het is zeker mogelijk om de incassodatum aan te passen. Ik kijk graag met je mee hiervoor. Kun je mij een privebericht sturen via hier? Je kunt hier bovenaan klikken op een nieuw bericht. Vervolgens voeg je mij toe als ontvanger.
In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
Ik hoor graag van je! Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen. 

Bekijk in context

Uitgelicht topic