LiviaNina

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Incassodatum gewijzigd maar herinnering ontvangen

Ik wil graag mijn incassokosten naar de 23ste van de maand wijzigen. Ik had al eerder gevraagd om mijn rekening te betalen na de 22ste, maar ik krijg toch een herinnering per sms dat het voor de 17de overgemaakt moet zijn. Echter is mijn salaris dan nog niet gestort. 
ik hoor het graag! 
mvg, Livia van IJperen 

3 Reacties 3
xJBx

Gedreven Raadgever
  • 166Posts
  • 11Oplossingen
  • 53Likes

Wanneer had je dat gevraagd om je rekening te betalen na de 22ste?
Ik vraag dit, omdat het 2 maanden kan duren voordat de datum je gewenste afschrijf datum ingaat.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3636Posts
  • 1110Oplossingen
  • 1190Likes

Hi @LiviaNina, goedemorgen en welkom hier.

De incassodatum staat inderdaad zo ingesteld dat de uiterste betaaldatum tussen de 23e en 25e van de maand is. 
Er is hier alleen iets anders aan de hand. Je hebt een herinnering ontvangen en deze herinnering heeft betrekking op de factuur van oktober 2024. Deze factuur had betaald moeten zijn voor 26 oktober, maar staat op dit moment nog open. Ook heb je inmiddels de nieuwe factuur van november 2024 gekregen (uiterste betaaldatum 24 november). Je ziet dit ook terug in My Vodafone:

 

De bedragen heb ik geanonimiseerd vanwege privacy. Voor inhoudelijke informatie of om de mogelijkheid om een betalingsregeling te treffen raad ik je aan even contact op te nemen met onze klantenservice door te bellen of te chatten 🙂 

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 68Posts
  • 14Oplossingen
  • 14Likes

Hi @LiviaNina het is alweer eventjes geleden dat je contact met ons zocht met een vraag over de incassodatum. Cecilia heeft toen uitgelegd hoe het precies zit met je facturen. Ik zie dat de in het bericht van Cecilia benoemde factuur op dit moment nog open staat. Wil je hiervoor een betaalregeling treffen dan kun je de volgende stappen ondernemen: 

1. Log in in je My Vodafone account. 
2. Ga naar het tabblad "Facturen"
3. Onderaan bij "Rekening opties" kies je voor"Betalingsregeling aanvragen" 

Lukt het niet, of heb je vragen, dan ben je op onze Vodafone Community altijd welkom. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic