Daisydebruijn

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Incasso datum

Goedendag,

 

graag verander ik de incassodatum naar de 26ste.

alvast bedankt.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2782Posts
  • 805Oplossingen
  • 995Likes

Bij deze voor je aangepast @Daisydebruijn. De komende 2 facturen zullen nog rond de oude datum worden afgeschreven, maar vanaf de factuur daarna zal de incasso rond de 26e worden afgeschreven 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11707Posts
  • 3464Oplossingen
  • 3083Likes

Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om de incassodatum aan te passen. De incassodatum kan plaatsvinden tussen de 14e en 28e van de maand. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen (in het weekend zijn ze niet aanwezig).

 

Extra informatie: Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2782Posts
  • 805Oplossingen
  • 995Likes

Hi @Daisydebruijn, goedemorgen en welkom hier!

Het is zeker mogelijk om de datum van afschrijving voor jou aan te passen. Helaas heb je geen informatie in jouw profiel achtergelaten, waardoor ik deze wijziging nog niet voor je kon doorvoeren. Mocht het nog niet geregeld zijn via een andere weg, dan wil ik je vragen om jouw Community profiel aan te vullen met jouw persoonlijke gegevens en mij een seintje te geven. 

Ook staan mijn collega's van de klantenservice altijd voor je klaar om deze aanpassing voor je door te voeren.

Daisydebruijn
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hey,  het nu aangevuld dus je kan het aanpassen 🙃

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2782Posts
  • 805Oplossingen
  • 995Likes

Bij deze voor je aangepast @Daisydebruijn. De komende 2 facturen zullen nog rond de oude datum worden afgeschreven, maar vanaf de factuur daarna zal de incasso rond de 26e worden afgeschreven 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic