rjc001

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Incasso datum aanpassen

Goedemiddag,

 

Graag zou ik mijn incasso datum willen aanpassen.

Hoe en waar kan ik dat doen, of kan dat enkel VFZ.

 

Gr Richard

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor je bericht! Ik heb de incassodatum aangepast naar de 24e. Dit zal altijd rondom de 24e zijn in verband met feestdagen en weekenden. De komende factuur zal nog op de oude datum geincasseerd worden. De factuur erna zal rond de 24 plaats vinden.
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @rjc001 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit kan alleen door iemand van Vodafone worden gedaan. Als je hier aangeeft naar welke incasso datum je het wil omzetten, dan kan iemand van Vodafone voor je kijken of dit mogelijk is. 

Vul dan ook bij je profielinstellingen alle gegevens in, dan kunnen ze gelijk bij je gegevens om dit aan te passen. Morgen is er weer iemand van Vodafone op de community  😉👍

rjc001
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

hoi,

 

moet ik dan morgen opnieuw op de kanaal komen? Voor het aanpassen ik zou het graag willen omzetten naar de 24e van de maand als dat kan

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Je krijgt vanzelf bericht van iemand van Vodafone.
Als je maar wel je gegevens hebt ingevuld bij je profielinstellingen , anders weten ze niet wie je bent 🙂

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @rjc001,
Welkom op de Community van Vodafone. Ik zie dat @Energieboy je al aardig op weg heeft geholpen.
Ik pas graag de incassodatum aan voor je. Kun je mij een privebericht sturen met daarin de volgende gegevens:
-Voor- en achternaam

- Adres en postcode
- Geboortedatum
- Mobiel nummer en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. 

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor je bericht! Ik heb de incassodatum aangepast naar de 24e. Dit zal altijd rondom de 24e zijn in verband met feestdagen en weekenden. De komende factuur zal nog op de oude datum geincasseerd worden. De factuur erna zal rond de 24 plaats vinden.
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic