OudeHeer

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Inbelprobleem wanneer verbonden met wifi Samsung S7

Ik heb een heel irritant probleem. Wanneer mijn S7 verbonden is met Wifi, dan worden alle inkomende gesprekken onmiddellijk met voicemail verbonden. De telefoon gaat dan niet over, ik zie ook geen gemiste oproep, maar na een tijdje krijg ik wel een SMS dat iemand mij gebeld heeft en wel of niet een voicemail bericht heeft achtergelaten.
Als ik Wifi uitzet heb ik het probleem niet.
Ik heb al op diverse fora gezocht,, en ik zie dat meerdere mensen dit probleem rapporteren (met diverse merken telefoon en android versies) maar tot op heden heb ik nog geen werkende oplossing gezien.

Ik heb suggesties gezien om VoLTE uit te zetten, maar ik zie die mogelijkheid nergens in mijn menu.

Iemand hier een gouden tip?
Gr.
Peter.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
OudeHeer
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Nee,
Dat kan niet. Dat kan alleen als je een 'vodafone branded' toestel heb, en dat heb ik niet.
Maar bij deze een update:
Ik heb met de klantenservice van Vodafone gebeld, en die hebben geconstateerd dat er 'een netwerk setting' niet goed stond. Na een reset was het probleem verholpen.

Bekijk in context

6 Reacties 6
SMJ

Gedreven Meedenker
  • 68Posts
  • 8Oplossingen
  • 17Likes
Hi OudeHeer,

Top om te zien dat je zelf al op onderzoek uit bent geweest, jammer dat je deze problemen ervaart dat is natuurlijk niet fijn!
De optie om VoLTE zelf uit te zetten is er niet, maar je kunt wel even contact zoeken met de klantenservice. Mijn collega's kunnen deze optie voor je uitschakelen en met je mee kijken of de problemen dan verholpen zijn.
Mocht dit niet het geval zijn, dan kunnen we altijd ons technisch team laten onderzoeken waar het fout gaat!
Anonymous
Niet van toepassing
In het toestel kun je dit ook uitzetten onder de oproep/bel instellingen. Dit heet bellen over wifi
OudeHeer
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Nee,
Dat kan niet. Dat kan alleen als je een 'vodafone branded' toestel heb, en dat heb ik niet.
Maar bij deze een update:
Ik heb met de klantenservice van Vodafone gebeld, en die hebben geconstateerd dat er 'een netwerk setting' niet goed stond. Na een reset was het probleem verholpen.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Fijn dat het alsnog opgelost is OudeHeer 🙂
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic