BJLuiten

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inactief abonnement

Hallo,

Ik heb onlangs mijn abonnement bij jullie verlengd en heb daarbij een nieuwe sim-kaart en nieuwe telefoon ontvangen.

Ik heb deze sim-kaart geprobeerd te activeren maar dat lukt niet, volgens een personeelslid van jullie klantenservice komt dat omdat mijn abonnement nog niet actief is.

Hoelang duurt dit? Ik zou heel graag gebruik willen maken van de nieuwe telefoon.

Alvast bedankt,

Barend Luiten
1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Barend,

Wat is de ingangsdatum van je abonnements-overeenkomst met Vodafone. Zie het contract dat je hebt getekend.

Vanaf de ingangsdatum van je abonnement kun je de Vodafone Klantenservice bellen met een geleende smartphone op telefoonnummer: 0900-0940 Dat kan natuurlijk ook met een vaste telefoonlijn.
Houd alle gegevens op het contract onder handbereik. Daar wordt naar gevraagd om jouw identiteit te controleren.
Klantnummer, laatste vier cijfers van jouw bankrekeningnummer dat bij Vodafone bekend is, postcode, huisnummer, woonplaats, geboortedatum v.d. contractant, naam van de contractant.

Het heeft geen zin om vóór de ingangsdatum van je abonnements-overeenkomst met Vodafone te bellen. De ingangsdatum is bepalend. Vanaf die datum kan jouw SIM-kaart worden ge-aktiveerd. En vanaf die datum krijg je dus ook toegang tot het Netwerk van Vodafone.

Let er in het vervolg op dat je geen individuele vragen meer stelt via dit Forum. Zie ook de Huisregels van het Forum Board Abonnementen. Onafhankelijke Forum-leden kunnen geen SIM-kaarten aktiveren. En jou derhalve niet helpen met jouw vraag.

Succes!

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic