FX

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

In wacht ????

Beste mensen.
Mijn toestel, volgens mij SGH L810V van Sumsung doet niets bij
het bellen. Kan wel SMSén. Er staat rechts onder in het scherm
dat het toestel  "In wacht" is. Iemand enig idee wat dit betekent, of dit de
oorzaak is, en zo ja, hoe krijg ik dat weer uit.
 
Grt, FX
 
2 Reacties 2
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hey FX,

Welkom op het Vodafone Forum!

ik merk dat het toch nogal stil blijft rondom jou post....

Als je op je toestel op de wacht toets drukt sprint hij dan uit de wacht? lijkt me zoals je het beschrijft dat je degene die je belt naar de wacht inzet..

aangezien je probleem toch al 2 dagen online staat zonder reactie ben ik benieuwd of je het probleem al hebt kunnen oplossen!
Hoor graag van je of je hiermee het probleem hebt kunnen oplossen!

Met Vriendelijke Groet,
Roy
Vodafone Forum Team
pvestjens

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
 
Ik heb dit probleem ook al een tijdje. Eerst dacht ik dat het aan mijn toestel lag (HTC Touch Cruise) maar met mijn nieuwe toestel (Samsung Galaxy S2) had ik zojuist tot twee keer toe (één keertje werd ik gebeld, één keertje heb ik teruggebeld)  hetzelfde probleem. In beide gevallen stond het toestel vanaf het begin "in wacht". Uit wacht halen hielp niet. Daarna met de vaste lijn teruggebeld en geen enkel probleem (ligt dus blijkbaar niet aan de andere kant). De signaalsterke is maximaal dus daar kan het niet aan liggen.
 
Met mijn oude toestel trad dit regelmatig midden in een gesprek op, maar eigenlijk pas sinds een half jaar of zo. Daar heette het "standby" en als dat eenmaal het geval was dan kwam het ook niet meer goed. Zojuist met het nieuwe toestel kwam het dus ook niet meer goed. We hebben geen woord uit kunnen wisselen.
 
Dit is echt heel irritant en ik had gehoopt daar met het nieuwe toestel vanaf te zijn. Niet dus. Uit bovenstaand leid ik af dat er een relatie is naar het Vodafone netwerk. Immers, twee verschillende toestellen tonen hetzelfde probleem en via een vaste lijn werkt het wel gewoon.
 
Groeten, Patrick.
 
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic