Sannesunn

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

In gesprek

Hallo,

Ik heb een probleem met ik denk mn simkaart want ala iemand me belt krijgt diegene te horen dat ik in gesprek ben terwijl dat niet zo is. Het is bij iedereen die me belt en af en toe doet me telefoon het wel maar vaak genoeg niet en dat is erg vervelend. Wat kan ik hieraan doen? Het is al een halfjaar zo
11 Reacties 11
Anonymous
Niet van toepassing

U kunt handmatig een ander netwerk selecteren via netwerk operators of aanbieders. Vervolgens zet u hem daarna weer terug op het Vodafone netwerk. Hierdoor meldt de simkaart zich opnieuw aan op het netwerk.

Mocht dit niet geholpen hebben raad ik u aan om een kruistest uit te voeren. Dit betekent dat uw simkaart in een ander merk en type toestel moet en een werkende simkaart in uw toestel. Dit kunt u doen in een Vodafone winkel. Mijn collega's helpen u daar graag verder. Mocht het aan de simkaart liggen dan krijgt u een nieuwe simkaart in de winkel of via de klantenservice.

Ik raad u ook eens aan om de dekking te controleren in uw omgeving via: https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/dekkingskaart.shtml

Tevens kunt u contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen zien hoe de simkaart is aangemeld op het netwerk, of er een blokkade opstaat etc.
Zie voor meer informatie tevens: http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Nieuws/Eerste-hulp-bij-Netwerkproblemen/td-p/255897
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@Sannesunn,

Heb je de tips nog toe kunnen passen? Ik hoor graag van je of het probleem verholpen is.
Sannesunn
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben bij vodafone geweest en ik heb een nieuwe simkaart. Het probleem is hierbij niet verholpen. In een ander toestel werkt ook niet want ik heb voor mijn huidige telefoon een andere gehad waarbij ik hetzelfde probleem had. Ik weet nu nog niet waar het aan ligt en hoe ik het op moet lossen.

Groetjes sanne
Sannesunn
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het probleem is nog niet verholpen.
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je al eens contact opgenomen met de klantenservice?
Sannesunn
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja ik ben naar de vodafone winkel geweest
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Is het daar inmiddels opgelost of ervaar je nog steeds problemen?
Sannesunn
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nog steeds problemen
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@Sannesunn neem in dat geval toch nog even contact op met onze klantenservice, dan kunnen mijn collega's dit hopelijk snel voor je oplossen.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Topic gesloten
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic