Pang

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

In de USA mobiel internetten met een Scherp L abbo

Hoi,

Ik wil graag gebruiken van de bundel "Internet op Reis Dagbundel Wereld", echter kan dat niet vanwege een Scherp L abbo. Ik heb geen zin om € 9.10/MB te betalen. Wat zijn de Vodafone alternatieven?

Met vriendelijke groet,

Chi
5 Reacties 5
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Tja, ze sluiten dat uit. Dus dan zou ik een lokale simkaart nemen. Ik vind het een beetje raar dat ze dat doen omdat mensen die een abo uitkiezen meestal niet checken of ze dan alle bundels wel kunnen aansluiten.

En als je dan in het buitenland bent en je kunt die bundel niet aansluiten, tja, dan neem je voor een tientje of 2 gewoon een lokale sim toch?
Pang
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat is het probleem. ik heb geen lokale sim gevonden waarmee je kan internetten... Alleen een MIFI apparaat...
Pang
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kan ik vanuit gaan dat de moderators geen oplossing hebben?
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi @Pang
Wat @RuudNL gezegd heeft klopt helemaal. Jij hebt nét dat ene abonnement waarbij in de voorwaarden is bepaald dat je geen buitenlandblox aan kunt sluiten. Bij alle overige abonnementen is het geen punt. Sorry! Maar alsnog een goeie reis.
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Er zijn wel lokale oplossingen hoor, vanuit AT&T en T-Mobile. Alleen niet heel goedkoop. Hou er rekening mee dat veel oudere Nederlandse mobieltjes alleen op 2G kunnen (vooral bij T-Mobile), dus dat je apparaat wel geschikt moet zijn voor het Amerikaanse 3G-net.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic