osmanvardar

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

In buitenland een sms krijgen van een Redsuper terwijl je red normaal hebt...

Goedendag iedereen...
Ik was laatst met het schoolkamp van 4 havo naar België, naar de Ardennen...
Komen we aan, zoals gewoonlijk smsjes van Vodafone, blablabla...
Maaar.. in dit smsje stond letterlijk;
"prijzen van bellen en smsen"
"Is je internetbundel van 1 GB op, dan betaal je xx per MB"
Dus ik denk, jeej.. internet in België, dus ik fijn gebruiken..
krijg ik een rekening thuis van 150,-... hier was ik dus niet zo blij mee,
ik ging eerst naar de Belcompany, daar zijden ze dat het inderdaad niet mijn fout was, maar dat het echt zo in het smsje staat...
Kom ik aan bij de vodafone, de medewerkers geven me gelijk, keken alles na... bellen ze vervolgens naar het hoofdkantoor, Vertellen ze me vervolgens dat ik zelf had moeten weten dat ik niet in het buitenland kan internetten zonder bepaalde extra kosten...
Dit vond ik dus complete onzin, dit kan toch niet? Een fout die zij maken, word op mij afgeschoven, terwijl ik toch echt dat smsje krijg?...

4 Reacties 4
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @osmanvardar,

Wat apart dat je deze sms hebt gekregen. Via het Forum kan ik je helaas niet helpen bij dit probleem, we hebben namelijk geen toegang tot je gegevens. Ik raad je aan om contact op te nemen met onze klantenservice.
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Lijkt op de sms in dit topic:
http://forum.vodafone.nl/t5/Mobiel-in-en-naar-het-buitenland/Smartphone-World-Bundel-SMS-Misleidend/td-p/114218

En dit topic:
http://forum.vodafone.nl/t5/Mobiel-in-en-naar-het-buitenland/Data-internet-buitenland/td-p/113824

Jammer dat dit blijkbaar vaker foutgaat bij Vodafone. Mij is het nog niet overkomen, maar misschien kunnen de moderators het doorzetten naar de betreffende technici, want volgens mij staat de klant toch echt wel in z'n recht als hij dit soort berichten krijgt. Je mag ervan op aan dat het klopt als je een sms krijgt waarin staat dat je gewoon vanuit je bundel kunt internetten, ook al was je je niet bewust dat dit wel/niet kon toen je je abonnement afsloot.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Bij de klantenservice kan er gekeken worden wat er precies verstuurd is geworden. Neem, zoals Marc al aangaf, hier even contact mee op. Dit kan door te bellen naar 1201, of via onze Facebook en Twitter account.
osmanvardar
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Naja, op twitter zijden ze dat ze me niet konden helpen omdat het op naam van mijn moeder staat, terwijl ik wel de gegevens had die zijn vroegen.. alleen omdat er in mijn twitternaam, "Osman Vardar" staat en niet I Vardar...
Dan maar eventjes bellen..
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic