Witty

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

In My Vodafone alleen facturen te zien van oud zakelijk abonnement

Hallo, 

 

een paar maanden geleden heb ik mijn vodafone account gewijzigd van zakelijk naar privé. Maar als ik nu inlog krijg ik alleen nog mijn (oude) zakelijk maand facturen overzicht te zien. Ook als ik naar https://www.vodafone.nl/account/overzicht ga en mijn mobiel nummer nog een keer invoer, krijg ik wel een ander klanten nummer te zien maar wanneer ik daar op klik gaat het direct weer naar mijn oude zakelijk facturen overzicht. Het is nu een paar maanden verder en ik heb geen inzicht in mijn prive facturen. 

 

Ik zie jullie reactie graag tegemoet.

 

Groeten

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Witty
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hi Cecilia, 

 

dank voor je bericht. Het is in de tussentijd al opgelost want als ik nu inlog zie ik dat er wel een mogelijk is om mijn privé facturen overzicht te zien. Misschien na dat ik opnieuw mijn mobiel nummer had ingevoerd (via account/overzicht) duurde het even—een dag of meer—voor dat de wijzigingen werden geregistreerd(?). Anyway dank alsnog voor je hulp!

 

Groeten,

Wietske

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11842Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3102Likes

Hoi @Witty 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Erg vervelend dat je dit probleem ondervindt. Zelf denk ik dat er een reset moet plaatsvinden maar dit kan je zelf niet doen. Gelukkig zijn er Vodafone medewerkers aanwezig die je kunnen helpen. @Cecilia is een van de medewerkers, ze is maandag weer aanwezig en dan helpt ze je verder. Nu is dit wel een particuliere community maar ik verwacht wel dat ze je kan helpen. Heb nog even geduld. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3042Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Witty, welkom hier!

Super irritant dat je op dit moment geen inzage hebt in My Vodafone. Het klinkt alsof je bij de overgang van zakelijk naar privé een nieuwe klantnummer hebt gekregen en dat jouw oude klantnummer nog steeds gekoppeld is aan je huidige My Vodafone account. De kortste klap is dan om het oude My Vodafone account te verwijderen, zodat je je vervolgens opnieuw kunt registeren en de koppeling met je nieuwe klantnummer wordt gemaakt. 

Wil je mij een privébericht sturen met de volgende informatie?
Naam contractant:
Adresgegevens:
Mobiel nummer:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
Gebruikersnaam My Vodafone: 

Mocht je nog aanvullende informatie hebben over jouw oude klantnummer/abonnement, stuur mij dat gerust toe in het privébericht. Hoe meer informatie, hoe beter. Je kunt mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Ik zie je berichtje graag tegemoet!

Witty
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hi Cecilia, 

 

dank voor je bericht. Het is in de tussentijd al opgelost want als ik nu inlog zie ik dat er wel een mogelijk is om mijn privé facturen overzicht te zien. Misschien na dat ik opnieuw mijn mobiel nummer had ingevoerd (via account/overzicht) duurde het even—een dag of meer—voor dat de wijzigingen werden geregistreerd(?). Anyway dank alsnog voor je hulp!

 

Groeten,

Wietske

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3042Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Fijn om te lezen dat het euvel al is opgelost @Witty. Super dat je dit hier laat weten 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic