Hi @Witty, welkom hier!
Super irritant dat je op dit moment geen inzage hebt in My Vodafone. Het klinkt alsof je bij de overgang van zakelijk naar privé een nieuwe klantnummer hebt gekregen en dat jouw oude klantnummer nog steeds gekoppeld is aan je huidige My Vodafone account. De kortste klap is dan om het oude My Vodafone account te verwijderen, zodat je je vervolgens opnieuw kunt registeren en de koppeling met je nieuwe klantnummer wordt gemaakt.
Wil je mij een privébericht sturen met de volgende informatie?
Naam contractant:
Adresgegevens:
Mobiel nummer:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
Gebruikersnaam My Vodafone:
Mocht je nog aanvullende informatie hebben over jouw oude klantnummer/abonnement, stuur mij dat gerust toe in het privébericht. Hoe meer informatie, hoe beter. Je kunt mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Ik zie je berichtje graag tegemoet!