Crys-C

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik zou graag mijn incassodatum willen wijzigen

Beste,

 

Hierbij zou ik graag willen vragen of ik mijn incassodatum kan aanpassen.

Ik hoor graag wat de mogelijkheden zijn!

 

mvg,

Crys-C

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10337Posts
  • 3229Oplossingen
  • 2435Likes

Hoi @Crys-C 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om de incassodatum aan te passen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen.

Hou alvast de volgende gegevens bij de hand (niet hier vermelden op de community!!):

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 

Extra informatie: Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  

Bekijk in context

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1205Posts
  • 334Oplossingen
  • 462Likes

Hi @Crys-C
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Ik help je met alle liefde om de incassodatum aan te passen. De incassodatum kan plaatsvinden tussen de 14e en 28e van de maand. Heb je ook een voorkeur voor een bepaalde datum? 

Daarnaast zie ik dat @Energieboy je al veel informatie heeft gegeven en ook welke informatie ik van je nodig heb om dit aan te passen. Stuur je mij een privéberichtje met deze informatie? Dan ga ik voor je aan de slag! 🙂

Je kunt mij een privéberichtje sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10337Posts
  • 3229Oplossingen
  • 2435Likes

Hoi @Crys-C 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om de incassodatum aan te passen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen.

Hou alvast de volgende gegevens bij de hand (niet hier vermelden op de community!!):

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 

Extra informatie: Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1205Posts
  • 334Oplossingen
  • 462Likes

Hi @Crys-C
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Ik help je met alle liefde om de incassodatum aan te passen. De incassodatum kan plaatsvinden tussen de 14e en 28e van de maand. Heb je ook een voorkeur voor een bepaalde datum? 

Daarnaast zie ik dat @Energieboy je al veel informatie heeft gegeven en ook welke informatie ik van je nodig heb om dit aan te passen. Stuur je mij een privéberichtje met deze informatie? Dan ga ik voor je aan de slag! 🙂

Je kunt mij een privéberichtje sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.