Hoi
xGarfieldx Zoals je weet is dit een klanten helpt klanten community en wij als klanten onder elkaar kunnen niet zien wat voor een contract je hebt afgenomen. En de verwarring is nog groter als ik nu op de site kijk en zie dat Red Essential 5GB is en als je dan Ziggo er bij zou doen dan kom je op 5Gb + 5GB = totaal 10GB.
Of heb je gewoon het Red abonnement, dat is wel 15GB + 15GB?
Het is even heel belangrijk wat voor abonnement je nu hebt. Als het goed is heb je daar een mail van gekregen en kan je op die manier controleren welk abonnement je hebt. Of anders even contact opnemen met de
klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een
chat te starten.
Je kan ook kijken in je My Vodafone, ook daar is het mogelijk om te controleren welk contract je hebt. Ik kan je op dit moment dus niet echt zeggen wat je nu hebt omdat wat jij schrijft, wat de medewerker zegt en wat op de website staat, allemaal anders is
🙂 (zal ook wel door een actie komen of zo, misschien had je op dat moment meer data of iets?)
Kijk even of bel anders de
klantenservice van Vodafone.