JLuton

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik wil mijn topic verwijderen

Graag wil ik de topic verwijderd hebben die ik gisteren geplaatst heb. Ik heb me vergist om dit platform te gebruiken voor mijn klacht. Tevens is er een nummer te zien . dus graag verwijderen s.v.p.

 

Het gaat om deze topic https://forum.vodafone.nl/abonnementen-2/nooit-reactie-gehad-op-serieuze-klacht-300601

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Arnold1310

Raadgever
  • 63Posts
  • 3Oplossingen
  • 18Likes

Zet even een linkje naar dat topic neer en dan zal vast een Vodafone mod het topic wel verwijderen/aanpassen of sluiten

Bekijk in context

7 Reacties 7
Arnold1310

Raadgever
  • 63Posts
  • 3Oplossingen
  • 18Likes

Zet even een linkje naar dat topic neer en dan zal vast een Vodafone mod het topic wel verwijderen/aanpassen of sluiten

Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Bovenstaande lijkt me niet het juiste antwoord, maar goed, daar is voor gekozen, geen probleem.
De andere topic zal nog bekeken worden door een Vodafone Community medewerker en dit kan even duren. Zodra deze het heeft gevonden dan zal deze het bericht aanpassen c.q. verwijderen.

Het gaat om dit bericht, toch?
https://forum.vodafone.nl/abonnementen-2/nooit-reactie-gehad-op-serieuze-klacht-300601

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

@JLuton 

Ik was toevallig net in jouw case aan het kijken en bezig een antwoord/vraag te formuleren. Privégegevens delen op een forum is inderdaad niet handig. Wordt jouw klacht dan nu verder wel via een ander kanaal opgepakt? Ik heb het topic zojuist verwijderd in ieder geval. 

JLuton
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Sharon Dank voor je antwoord. Nee niemand heeft het opgepakt bij Vodafone en door drukte aan mijn kant ook blijven liggen. Het wordt tijd dat het nu gefixed wordt.

 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

Misschien is het dan toch handig om de kwestie nog eens te bekijken maar dan zonder privégegevens op straat te gooien. Als je me in een privébericht je mobiele nummer, geboortedatum, adres, en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer stuurt, kan ik even met je meekijken. En kort nog even je klacht, want die is nu natuurlijk verwijderd 🙂 

JLuton
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Sharon Dank voor je hulp, ik ben alleen niet handig op dit forum ; weet ook niet hoe ik je een privebericht moet sturen. Wil ook niet zo mijn gegevens sturen dus zal ik maar moeten bellen met Vodafone en een uur aan de telefoon hangen...

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

In dit topic kun je lezen hoe je een privébericht kan sturen. Ook nog met mijn account als voorbeeld   Is heel simpel! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic