Hoi
Shanekok020 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Wat is duur en wat is goedkoop. Wat is goed en waar kan je problemen verwachten.
Dit zijn altijd lastige vragen en eigenlijk moet je gewoon afgaan op wat je zelf fijn vind. Bij Vodafone zit je natuurlijk wel gelijk bij de kern en als er dingen zijn dan is het misschien makkelijker op te lossen. Maar dat kan ook bij de andere hoofd providers. Daarnaast heb je ook nog providers die mogen abonnementen verkopen van de grote jongens, zoals Vodafone. Die kopen dan veel in zodat ze het goedkoper kunnen verkopen, net zoals de mobieltjes.
Ik weet niet of je al een abonnement hebt gehad want dan zou ik je adviseren om te kijken wat je laatste 6 maanden aan bellen en data is geweest. Daaruit kan je wel beetje zien wat je dan nodig denkt te hebben voor de komende jaren. Neem altijd iets meer, niet teveel, dan zit je wel goed. Daarnaast krijg je bij Vodafone ook nog eens dubbele data als je ook klant bent, of je ouders, van Ziggo en 5,- euro korting op bepaalde abonnementen (dat zie je als je een keuze maakt). EN je krijgt dan ook nog eens een extra zender pakket bij Ziggo en beveiliging voor je computer.
Dus al met al, je krijgt soms veel dingen bij providers en ze willen je allemaal maar graag als klant. Kom je er nu helemaal niet meer uit om het zelf online uit te zoeken, ga dan naar een Vodafone winkel. Die mensen helpen je graag en die kunnen ook alle prijzen op een rij zetten en kan je kijken wat je belangrijk vind.
Hoop je een beetje te hebben geïnformeerd. Als je nog meer vragen hebt dan hoor ik het wel en anders veel plezier en succes met het kiezen van het juiste abonnement
🙂