Andy.Staubesand

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik wil graag dat mijn contract gewoon ingaat zoals in contract staat.

Goede middag, ik wil graag dat vodafone zich houd aan ons contract, mijn nieuwe contract ging in op 29.10.2022, nu schijn ik eerst mijn oude contract uit te moeten zingen, en gaat mijn nieuwe contract pas in op 27.1.2023

Hier ben ik het dus niet mee eens, vodafone hou je aan het contract, dat moet ik ook.

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11824Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Andy.Staubesand 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Hoe bedoel je, Vodafone hou je aan het contract?
Heb je contract verlenging gedaan bij Vodafone, binnen de 120 dagen, voor je oude contract stopt? Zo ja, dan gaat niet op 29-10-2022 je nieuwe contract in, maar pas na dat je oude contract is gestopt en die stop waarschijnlijk pas op 27-01-2023. Dan is het dus logisch dat dan ook pas je nieuwe contract ingaat en niet op 29-10-2022, toen je waarschijnlijk deze beslissing hebt genomen en het nieuwe contract bent aangegaan (verlening). Daar is dus niets aan te doen, je kan niet met 2 abonnementen op 1 nummer direct aangesloten hebben. 

Bekijk in context

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 882Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @Andy.Staubesand
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Je huidige abonnement (Red Essential) heeft een contractduur van 2 jaar, namelijk van 27 januari 2021 tot en met 26 januari 2023. Het verlengen van je abonnement kan vanaf 4 maanden voordat je contract afloopt. Je kunt de einddatum vinden in My Vodafone of in de My Vodafone App. Tot de ingangsdatum van je nieuwe contract betaal je alleen voor je oude abonnement. En vanaf de ingangsdatum betaal je alleen voor je nieuwe abonnement.

Op 29 oktober heb je een bestelling geplaatst. Dit betreft een verlenging van je abonnement en hierbij is de keuze gevallen op Red Unlimited (2 jaar). Dit abonnement gaat in zodra de contractduur van je huidige abonnement is afgelopen. In jouw geval is de ingangsdatum van je nieuwe abonnement dus 27 januari 2023. Het is niet mogelijk om de ingangsdatum te wijzigen, omdat je huidige abonnement is afgesloten voor 2 jaar. Het is natuurlijk niet zo dat als je vanaf het moment dat je kan verlengen en je dit doet, het nieuwe abonnement direct ingaat omdat je dan nooit de volledige contractduur van 2 jaar uitzit voor dat specifieke abonnement.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11824Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Andy.Staubesand 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Hoe bedoel je, Vodafone hou je aan het contract?
Heb je contract verlenging gedaan bij Vodafone, binnen de 120 dagen, voor je oude contract stopt? Zo ja, dan gaat niet op 29-10-2022 je nieuwe contract in, maar pas na dat je oude contract is gestopt en die stop waarschijnlijk pas op 27-01-2023. Dan is het dus logisch dat dan ook pas je nieuwe contract ingaat en niet op 29-10-2022, toen je waarschijnlijk deze beslissing hebt genomen en het nieuwe contract bent aangegaan (verlening). Daar is dus niets aan te doen, je kan niet met 2 abonnementen op 1 nummer direct aangesloten hebben. 

Andy.Staubesand
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Leuk en aardig allemaal, ik heb een contract waar in staat dat mijn nieuwe abonnement in gaat op 29.10.2022

En niet 27.01.2023

Met 5G netwerk en ongelimiteerde MB's

En ik zeg hou je aan het contract vodafone.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 882Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @Andy.Staubesand
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Je huidige abonnement (Red Essential) heeft een contractduur van 2 jaar, namelijk van 27 januari 2021 tot en met 26 januari 2023. Het verlengen van je abonnement kan vanaf 4 maanden voordat je contract afloopt. Je kunt de einddatum vinden in My Vodafone of in de My Vodafone App. Tot de ingangsdatum van je nieuwe contract betaal je alleen voor je oude abonnement. En vanaf de ingangsdatum betaal je alleen voor je nieuwe abonnement.

Op 29 oktober heb je een bestelling geplaatst. Dit betreft een verlenging van je abonnement en hierbij is de keuze gevallen op Red Unlimited (2 jaar). Dit abonnement gaat in zodra de contractduur van je huidige abonnement is afgelopen. In jouw geval is de ingangsdatum van je nieuwe abonnement dus 27 januari 2023. Het is niet mogelijk om de ingangsdatum te wijzigen, omdat je huidige abonnement is afgesloten voor 2 jaar. Het is natuurlijk niet zo dat als je vanaf het moment dat je kan verlengen en je dit doet, het nieuwe abonnement direct ingaat omdat je dan nooit de volledige contractduur van 2 jaar uitzit voor dat specifieke abonnement.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic