VenloGezond

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik werk sinds kort vanuit een nieuwe werkplek waar geen internet kabel ligt van Ziggo,

Ik werk sinds kort vanui een nieuwe werklocatie waar geen aansluiting ligt van Ziggo en dus moet ik noodgewongen gebruik maken van internet via mijn smartphone, dit kost mij behoorlijk wat geheugen en MB. Is er een andere mogelijkheid og een mogelijkheid om meer dat te krijgen?

6 Reacties 6
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi VenloGezond, je kunt via je My Vodafone bij de meeste abonnementen kiezen voor extra data BloX. Eventueel kun je ook de migratielijn bellen via 0800-0200 976 (gratis). Dan kan worden nagekeken of een wijziging van je abonnement mogelijk is.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi VenloGezond,

Heb je ondertussen al een oplossing gevonden om meer data te krijgen?
Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen, dan horen wij het graag.
VenloGezond
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee helaas, wordt ik van Vodafoon naar Ziggo gestuurd en vindt het erg jammer dat beide bedrijven nu samen zijn gegaan er geen eenduidig antwoord is en ik genoodzaak ben om KPN te gaan benaderen. terwijl Zoggo/Fodafoon ook een totaal pakket aan kunnen bieden. Binnekost loopt mijn fodafoon abonnement af en ik goed moet gaan overwegen wie voor mij het beste pakket heeft.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hopelijk is tegen die tijd wel iets van Ziggo mogelijk. Daar hebben wij geen invloed op.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic