lindadubbink88

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik wacht nu al bijna een maand door een vage technische fout

Beste Vodafone,

Ik kan er niet langer meer tegen. 22 september ben ik voor het éérst naar een Phonehouse winkel geweest om mijn abonnement bij Vodafonte te verlegen. Deze voerden een order voor me in maar konden het niet afronden vanwege een technische fout. De volgende dag zou voor me gebeld worden. Ik krijg de volgende dag vervolgens een telefoontje terug dat Vodafone hier naar moet kijken voordat de order geplaatst kan worden. Ik wacht geduldig af.

Na een week vind ik het raar niets weer gehoord te hebben en besluit ik om zelf contact op te nemen met Vodafone. Ik krijg een medewerker aan de lijn die me verteld dat er een melding van gemaakt moet worden zodat de techneuten van Vodafone het kunnen oppakken. Dit kan 5 tot 10 werkdagen duren. Na een paar dagen wil ik de status hiervan opvragen en bel ik weer. Krijg ik vervolgens precies hetzelfde bericht. Het probleem is nog niet opgepakt.

Wederom zit er een paar dagen tussen en bel ik nog een keer. Een andere medewerker geeft aan de order op een andere manier te kunnen plaatsen(iets met orders handmatig uit het systeem verwijderen zodat de order kan doorlopen). Dit hebben we dan ook gedaan, ik heb zelfs telefonisch een contract afgesloten..

Vervolgens hoor ik weer dagen niets en bel ik hier weer achteraan. Ik krijg vervolgens wederom het bericht dat de order niet door kan lopen en dat hier een melding van gemaakt wordt. Dit kan 5 tot 10 werkdagen duren. Nou wacht ik weer een volledige week en en bel ik weer. Eind vorige week krijg ik precies hetzelfde bericht weer te horen, de order kan niet geplaatst worden vanwege een technishce storing (het is trouwens iets met validatie).

Ik ben inmiddels bijna een maand verder en ik heb het gevoel alsof er helemaal niets gebeurd. Elke medewerker zegt hetzelfde maar er gebeurt niets. Men zegt dat het opgepakt wordt in 5 tot 10 werkdagen maar dat gaat in dit geval dus niet op. Ik heb inmiddels al zo vaak gebeld om te peilen hoe/wat, niemand verteld me wat concreet maar probeert het telkens opnieuw in te voeren terwijl dit niet gaat werken..
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
lindadubbink88
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Oh dat snap ik wel hoor, dit is gewoon frustratie uiten. Normaliter doe ik dat niet zo snel maar nu weet ik wat het is om tegen een muur te lullen, dus op een forum klagen past daar wel bij. Helemaal aangezien het niet alleen op het forum zo is dat me verteld wordt dat deze middelen er niet voor bedoeld zijn om tot een oplossing te komen, ook de telefonische medewerkers kunnen niets voor me betekenen. Ik moet maar afwachten, maar een logisch gevolg na zoveel telefoontjes te hebben gemaakt e.d. en vervolgens niets verder te komen is het denk ik best een logisch gevolg dat mijn vertrouwen er niet meer is. Men zegt dat frustratie uiten wel eens helpt toch, nou het was best lekker om het toch ff uit te typen. Bedankt voor het aanbieden van de klaagmuur.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Anonymous
Niet van toepassing
Jeetje wat een gedoe ???? kan me voorstellen dat na toch keer bellen je er klaar mee bent. Echter is het zo dat wij vanuit hier dit niet kunnen oppakken omdat wij niet in de systemen kunnen. Wel wil ik je namens Vodafone mijn excuses aanbieden. Dit had al opgepakt moeten zijn.
Het enige wat ik hierin kan adviseren is om te bellen met de klantenservice om dit te laten escaleren.
lindadubbink88
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Nou, wel bedankt voor je snelle reactie, top hoor.

Leuke typefout, ik denk dat als ik alweer ga bellen dat ik het zeker laat escaleren, ze vertellen me namelijk precies hetzelfde, we kunnen niets doen.

Bah..
Anonymous
Niet van toepassing
Het is niet zo dat ik het niet wil oppakken voor je echter staat dit duidelijk beschreven in de huisregels van het forum. Als ik de optie had om het op te pakken dan had ik dit graag voor je gedaan.
lindadubbink88
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Oh dat snap ik wel hoor, dit is gewoon frustratie uiten. Normaliter doe ik dat niet zo snel maar nu weet ik wat het is om tegen een muur te lullen, dus op een forum klagen past daar wel bij. Helemaal aangezien het niet alleen op het forum zo is dat me verteld wordt dat deze middelen er niet voor bedoeld zijn om tot een oplossing te komen, ook de telefonische medewerkers kunnen niets voor me betekenen. Ik moet maar afwachten, maar een logisch gevolg na zoveel telefoontjes te hebben gemaakt e.d. en vervolgens niets verder te komen is het denk ik best een logisch gevolg dat mijn vertrouwen er niet meer is. Men zegt dat frustratie uiten wel eens helpt toch, nou het was best lekker om het toch ff uit te typen. Bedankt voor het aanbieden van de klaagmuur.

Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Frustraties uiten is heel begrijpelijk. Het topic zal echter binnenkort worden gesloten aangezien dit niet geschikt is volgens de Forum huisregels.
hanscfjjanssen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde. Mocht verlengen, in de winkel lukt het niet door technische fout. Wordt aan gewerkt..... Het is toch te gek dat ik niet gewoon mijn abonnement kan verlengen. Moet ik dan naar een ander provider om verder te kunnen?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic