Beste Vodafone,
Ik kan er niet langer meer tegen. 22 september ben ik voor het éérst naar een Phonehouse winkel geweest om mijn abonnement bij Vodafonte te verlegen. Deze voerden een order voor me in maar konden het niet afronden vanwege een technische fout. De volgende dag zou voor me gebeld worden. Ik krijg de volgende dag vervolgens een telefoontje terug dat Vodafone hier naar moet kijken voordat de order geplaatst kan worden. Ik wacht geduldig af.
Na een week vind ik het raar niets weer gehoord te hebben en besluit ik om zelf contact op te nemen met Vodafone. Ik krijg een medewerker aan de lijn die me verteld dat er een melding van gemaakt moet worden zodat de techneuten van Vodafone het kunnen oppakken. Dit kan 5 tot 10 werkdagen duren. Na een paar dagen wil ik de status hiervan opvragen en bel ik weer. Krijg ik vervolgens precies hetzelfde bericht. Het probleem is nog niet opgepakt.
Wederom zit er een paar dagen tussen en bel ik nog een keer. Een andere medewerker geeft aan de order op een andere manier te kunnen plaatsen(iets met orders handmatig uit het systeem verwijderen zodat de order kan doorlopen). Dit hebben we dan ook gedaan, ik heb zelfs telefonisch een contract afgesloten..
Vervolgens hoor ik weer dagen niets en bel ik hier weer achteraan. Ik krijg vervolgens wederom het bericht dat de order niet door kan lopen en dat hier een melding van gemaakt wordt. Dit kan 5 tot 10 werkdagen duren. Nou wacht ik weer een volledige week en en bel ik weer. Eind vorige week krijg ik precies hetzelfde bericht weer te horen, de order kan niet geplaatst worden vanwege een technishce storing (het is trouwens iets met validatie).
Ik ben inmiddels bijna een maand verder en ik heb het gevoel alsof er helemaal niets gebeurd. Elke medewerker zegt hetzelfde maar er gebeurt niets. Men zegt dat het opgepakt wordt in 5 tot 10 werkdagen maar dat gaat in dit geval dus niet op. Ik heb inmiddels al zo vaak gebeld om te peilen hoe/wat, niemand verteld me wat concreet maar probeert het telkens opnieuw in te voeren terwijl dit niet gaat werken..