Justinn1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik snap nummerbehoud niet kan iemand helpen??

Hoi allemaal,
 
Ik heb pas geleden nummerbehoud aangevraagt en ik weet neit wat ik meot doen met dit:
Uw aanvraag voor behoud van nummer ........................ is goedgekeurd door kpn mobiel. De overstap naar Vodafone vindt plaats op 10-09-2012. Heeft u in de winkel besteld? Een dag nadat u een sms ter goedkeuring heeft ontvangen kunt u het toestel ophalen in de winkel. Heeft u in de Vodafone webshop besteld?  We plannen zo snel mogelijk een afspraak met u om de bestelling te bezorgen.
 
Weet iemand wat je moet doen alvast bedankt.
1 Reactie 1
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Als het goed is heb maak jij dus een overstap van KPN naar Vodafone, met nummerbehoud.
 
Je bent kennelijk bij Vodafone geweest en hebt daar het contract afgesloten en een toestel uitgekozen. Dat toestel heb je nog niet meegekregen.
 
Nu KPN goedkeuring heeft verleend voor je overstap, kun je je melden bij de Vodafone-winkel waar je het contract hebt afgesloten en het nieuwe toestel afhalen.
 
Je kunt je huidige SIM-kaart er in stoppen en die tot 10-9 (wat morgen is 😉 ) gebruiken, morgen zal tussen 9 en 10 uur je nummer definitief overgezet worden van KPN naar Vodafone. Dan stop je de SIM-kaart van Vodafone in je toestel en vanaf dat moment gebruik je je nieuwe abonnement van Vodafone.
 
Welkom aan boord zou ik zeggen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic