ThijsJansen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik snap er niks meer van.

Beste lezer,
 
Ik heb een iPhone 16GB met een abonnement Smart €42,50. Ik ga binnenkort op vakantie naar Turkije en nu kreeg ik een sms van Vodafone dat ik in het buitenland (42-paspoortlanden) onder mijn normale bundel uit Nederland kan internetten in het bovengenoemde land. Nu ging ik dat hier en daar even checken en toen las ik overal berichten dat dat inderdaad kan met een Vodafone Smart abonnement. Verder las ik ook dat dat abonnement niet gecombineerd kon worden met een iPhone.
 
Wat gaat er nu mis? Kan ik nu gewoon op mijn normale tarief, zonder extra kosten, in het buitenland (Turkije) internetten?!?!
 
Alvast bedankt voor jullie hulp!
 
Mvg. 
3 Reacties 3
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hi Thijs,

Waar heb je gelezen dat Bel, SMS en WEB Smart niet te combineren valt met een iPhone? Ik heb zelf gezocht maar kan niets terugvinden.

Maar, je kunt met een Smart abo, tot een max van 60 dagen je bundel ook in het buitenland gebruiken, ongeacht je toestel.

cashforce

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik snap er ook niets meer van. Als je een Vodafone red plus abonnement hebt. En je gaat naar Turkije tegen welk tarief bel je dan sms je dan en data. Vodafone zelf weet het ook niet. In de Vodafone shop zeggen ze dat je per minuut moet betalen. De klanten service zegt dat je onbeperkt kunt bellen net zoals in Nederland. Nog een keer gebeld met de klantenservice en weer een ander antwoord. Nu kreeg ik automatisch een bundel met bel minuten
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Cashforce,

Je kunt met Vodafone Red Plus onbeperkt bellen en sms'en in het buitenland(dwz in de voordeellanden). Daarnaast heb je 1 GB data tot je beschikbaar. Turkije valt hier ook onder.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic