Bram Priem

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik ontvang van geen verificatie SMS meer

Ik ontvang sinds kort geen controle sms’jes meer. Sporadisch komt er nog eentje een dag later aan.

Ik heb het forum doorgelezen maar de gegeven oplossingen werken niet.

 

Bij digiD werkt de beloptie voor gesproken code wel, dus het ligt niet aan het bedrijf.

 

Graag uw hulp

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bram Priem
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Beste steven.

 

Ik heb het gecontroleerd bij strato (server aanbieder) die konden geen oorzaak vinden. DigiD heb ik nog geen contact mee gehad. 

Helaas kan ik op PayInfo niks checken, want ze hebben een controle sms nodig die niet aankomt. Ik zal verder de gegevens in mijn profiel nog even aanvullen.

 

Raar genoeg kreeg ik van Coinbase gisteren wel 2 keer een controle sms, daarna niks meer. Ik heb ook de afgelopen 2 maanden een barrage aan controle sms’jes gekregen van playstation network, die waren volgens mij allemaal vals. Die zijn gestopt, maar nu dus ook de andere. Misschien dat het daar iets mee te maken heeft?

 

Gr,

Bram

Bekijk in context

9 Reacties 9
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Bram Priem . Welkom hier!

Wat vreemd dat je die niet meer ontvangt. En dat ze soms wel een dag later aankomen. Hoe lang speelt dit nu ongeveer? Ontvang je gewone SMSjes wel? 

Bram Priem
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Beste Lycke,

 

Ja ik kan gewoon sms'jes ontvangen en sturen. Van de controle sms’en die ik gister heb aangevraagd zijn er nog geen aangekomen. Ik weet niet hoe lang dit speelt, ik gok rond een maand of 2.

 

Gr,

Bram

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Kun je de gegevens in je profiel aanvullen @Bram Priem?
Controleer via www.payinfo.nl of er geen blokkade op zit en controleer in je toestel of Premium sms mogelijk is.
Ik kijk graag voor je na hoe de instellingen bij ons staan. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Staat er een blokkade via de website van Payinfo? 
Kun je het toestel eens opnieuw opstarten zodat er een nieuwe aanmelding op het netwerk komt @Bram Priem?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je dit ook al eens aangekaart bij de desbetreffende bedrijven @Bram Priem?

Bram Priem
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Beste steven.

 

Ik heb het gecontroleerd bij strato (server aanbieder) die konden geen oorzaak vinden. DigiD heb ik nog geen contact mee gehad. 

Helaas kan ik op PayInfo niks checken, want ze hebben een controle sms nodig die niet aankomt. Ik zal verder de gegevens in mijn profiel nog even aanvullen.

 

Raar genoeg kreeg ik van Coinbase gisteren wel 2 keer een controle sms, daarna niks meer. Ik heb ook de afgelopen 2 maanden een barrage aan controle sms’jes gekregen van playstation network, die waren volgens mij allemaal vals. Die zijn gestopt, maar nu dus ook de andere. Misschien dat het daar iets mee te maken heeft?

 

Gr,

Bram

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb een aantal issues hierover voorbij zien komen. Als je de simkaart in een ander toestel stopt, werkt het dan wel @Bram Priem?

Dilemma

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Bram Priem Beste Bram,

 

Kun je me vertellen wat destijds de oplossing is geweest? Ik loop tegen precies hetzelfde probleem aan met dezelfde bedrijven. Simkaart in een ander toestel hielp ook niet en een oplossing zie ik in dit topic niet staan... Het zou fijn zijn als je hiermee kan helpen!

 

Groet,

Wouter

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat klinkt niet goed @Dilemma
Wat heb je precies allemaal al geprobeerd? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic