TessaL

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik ontvang sms met nieuwe pincode voor voicemail niet

Hoi,

ik ben mn voicemail pincode vergeten. 
ik heb nu meerdere keren in het voicemail menu * gedrukt zodat er een nieuwe pincode zou moeten worden ontvangen per sms’je, zodat ik mijn voicemail weer in kan. 

Ik ontvang echter geen sms.

 

om in te loggen in deze community ontving ik wél een sms. 

Er gaat dus iets mis met de verzending ervan specifiek vanuit voicemail. Kun ik hiermee geholpen worden? 
dank,

Tessa

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11963Posts
  • 3501Oplossingen
  • 3126Likes

Ik lees op het moment dat er wel meer mensen last hebben met hun voicemail. Probeer even je voicemail uit te zetten, door te bellen naar 12330 en dan weer aan te zetten, te bellen naar 12331. Kijken of het dan lukt en mocht het niet lukken dan moet je even je voicemail laten resetten door de klantenservice. Je kan ze bellen of een chat starten. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11963Posts
  • 3501Oplossingen
  • 3126Likes

Ik lees op het moment dat er wel meer mensen last hebben met hun voicemail. Probeer even je voicemail uit te zetten, door te bellen naar 12330 en dan weer aan te zetten, te bellen naar 12331. Kijken of het dan lukt en mocht het niet lukken dan moet je even je voicemail laten resetten door de klantenservice. Je kan ze bellen of een chat starten. 

TessaL
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dankjewel! Het werkt. Wat fijn dat je de oplossing hebt bedacht / gezien. In ieder geval heb je het voor mij opgelost. 🥳🤩 🙌🏆

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic