markschi

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik krijg sms berichten tientallen keren binnen

De laatste tijd krijg ik sms berichten tientallen keren binnen op mijn telefoon.
Dit zijn zowel smsjes van Voicemail, van mijn contactpersonen en van bijvoorbeeld een bevestigingssms van een restaurant.
Waar kan dit aan liggen?
4 Reacties 4
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Hallo@markschi,

Welke smartphone ? Merk en type ? Gaat het om de Samsung Galaxy Y ?

De conversatie op het Forum, waarnaar ik nu verwijs is hoogstwaarschijnlijk buitengewoon interessant en behulpzaam voor jou.

Weblink naar het Forum met een mogelijke oplossing voor jouw kwestie: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/780367-SMS-meerdere-keren-ontvangen-Samsung-Galaxy-Y

Dit is het Forum van "HelpMij" En daarin staat een soortgelijke kwestie als je jouwe vermeld.
Hopelijk leidt dat jou naar de oplossing van je probleem. Het ligt vrijwel zeker aan jouw smartphone. En niet aan je SIM-kaart. En ook niet aan Vodafone.

Succes ! En laat weten in hoeverre je bent geholpen, door mijn antwoord.

Nogmaals succes !

Netwerker

markschi
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een Samsung Galaxy S Advance. Android 2.3.6.

Het is een telefoon van mijn werkgever, dus ik ga liever niet aan firmware zitten...
ErikW79

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo
sinds gisteren krijg ik alle sms berichten die ik krijg, a utomatisch een keer of 20.
De vragen dus: los dit op!?
en betalt de verzender die dan ook allemaal

Let, wel, die verzenders in mijn geval, hebben ze echt maar 1 verzonden!!!!

gaarne een reactie en en oplossing, dit is echt vervelend.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
ErikW79 , ik heb je topic samengevoegd met een heel vergelijkbaar topic. Kijk even of je verder komt met de eerder gegeven antwoorden vanuit onze community. Zoek de volgende keer ook of er al een vergelijkbaar topic bestaat en plaats een eventueel nieuw topic in het juiste board. Het Koffiehuis was in dit geval niet de geschikte plek ;).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic