arts0130

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik krijg geen updates meer op mijn s7 edge. Beveiligingspatch is van mei

Ik krijg geen updates meer op mijn s7 edge. Beveiligingspatch is van mei. Handmatig checken levert geen nieuwe updates op.
48 Reacties 48
rodeto

Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Steven- even voor de duidelijkheid: de nu uitgerolde is de update die door Samsung in september is vrijgegeven!
Dus blijkbaar kan Vodafone het wel om binnen een aantal weken een update te testen, eventueel aan te passen en terug te koppelen aan Samsung. Waarom nu wel en eerder niet?
En als het nu kan, dan kan het in de toekomst ook zonder problemen en hoeven we dus niet meer zo akelig lang te wachten.

Ik heb al eerder gezegd en ik blijf het zeggen: ik krijg op geen enkele manier de indruk dat Vodafone bestaande klanten belangrijk vind en serieus neemt. De hele soap rond updates die zich iedere keer weer ontvouwd is daar helaas een voorbeeld van.
Ton56

Stamgast
  • 81Posts
  • 2Oplossingen
  • 9Likes
Vanmorgen ontving ik een update van circa 350 MB met daarin opgenomen de veiligheidsupdate van augustus 2017.
jaco_1978

Liefhebber
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Ook ik heb de update ontvangen.
arts0130
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ja, inmiddels heb ik de update ook ontvangen, maar ik hoop oprecht en vind dat ook, dat security patches maandelijks moeten worden uitgerold.
rodeto

Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ik weet niet wie er het betreffende antwoord als oplossing van deze posting heeft aangemerkt. Het is mogelijk heel veel maar zeker geen oplossing. De enige die een echte oplossing kan geven is Vodafone zelf en die is in deze zaak, net als in andere zaken, oorverdovend stil gebleven met inhoudelijke en feitelijke informatie.
Ik waardeer de inzet van de moderators. Zij moeten het blijkbaar ook maar doen met wat ze hebben.
jaco_1978

Liefhebber
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Vodafone kan en mag zijn eigen nu gelijk bewijzen. Vandaag is namelijk de patch van oktober uitgekomen. (unbranded toestellen)
Ben benieuwd hoe snel we deze mogen ontvangen.
Ton56

Stamgast
  • 81Posts
  • 2Oplossingen
  • 9Likes
Ben ook benieuwd, fingers crossed !
Bij https://www.galaxyclub.nl/ is het lang uitblijven van de laatste update ook opgemerkt en hoopt men met ons dat de volgende update sneller komt.
arts0130
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb ze getipt daar.
Anonymous
Niet van toepassing
Ik heb de vraag betreft update september en oktober door gezet intern. Mocht ik een terugkoppeling krijgen dan laat ik dit weten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic