arts0130

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik krijg geen updates meer op mijn s7 edge. Beveiligingspatch is van mei

Ik krijg geen updates meer op mijn s7 edge. Beveiligingspatch is van mei. Handmatig checken levert geen nieuwe updates op.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
jaco_1978

Liefhebber
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Ook ik heb de update ontvangen.

Bekijk in context

48 Reacties 48
Anonymous
Niet van toepassing
Dankjewel voor het melden arts0130
Ik kan je helaas niet zeggen wanneer de volgende komt. Ik ga dit bericht wel intern aankaarten.
Ton56

Stamgast
  • 81Posts
  • 2Oplossingen
  • 9Likes
Ik heb dit fenomeen ook al eerder aangekaart ... zonder enig resultaat of zinvol antwoord ...
arts0130
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Slordig, als Vodafone geen antwoord geeft. Wat ik van Samsung begrijp, is, dat Vodafone verantwoordelijk is voor het doorsturen van de patches.
Anonymous
Niet van toepassing
Dat de updates via ons gaan klopt, kwam het toevallig van de week ook tegen. Echter heb ik er geen antwoord op. Dat is dan ook de reden waarom ik het intern aangekaart heb.
jaco_1978

Liefhebber
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Vind ronduit belachelijk dat je zolang moet wachten op de beveilingspatch.
Maand geleden ook contact over gehad via twitter,maar gebeurt helemaal niets.
Neem je klanten eens serieus.
Ben er wel een beetje klaar mee heel dat Vodafone naast het matige netwerk heb je dit er ook nog bij.

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Wij nemen onze klanten zeer serieus jaco_1978. Helaas kan ik geen concrete datum geven waarop dit uitgerold wordt. Sorry voor het ongemak.
Ton56

Stamgast
  • 81Posts
  • 2Oplossingen
  • 9Likes
Sorry maar als de klantenservice het niet kan moet er toch IEMAND bij Vodafone zijn die WEL een antwoord kan geven ?

jaco_1978

Liefhebber
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Verbaast mijn ook. Al maanden hoor je dit.
Iemand moet het toch weten?
Welke Android ik draait maakt mijn noggeneens zoveel uit,maar beveilings update.
Kom op zeg!
Anonymous
Niet van toepassing
Inmiddels heb ik hierover één terugkoppeling gekregen. De s7 edge update is deze week ook goedgekeurd en zal dan ook beschikbaar komen. Om het uit te rollen hebben wij weer een aanvraag gedaan bij Samsung.
Ton56

Stamgast
  • 81Posts
  • 2Oplossingen
  • 9Likes
En de s7 ?
jaco_1978

Liefhebber
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Steven- Ik heb hem nog niet mogen ontvangen op mijn edge,maar ga er vanuit dat ik hem deze dagen ontvangt. Bedankt voor het spoedig antwoorden.
Anonymous
Niet van toepassing
Zou hem ook moeten binnen krijgen. Ik zal dit anders nogmaals intern door zetten voor de zekerheid.
Anonymous
Niet van toepassing
Ook hiervoor ligt de aanvraag bij Samsung om de update uit te rollen voor de branded toestellen.
jaco_1978

Liefhebber
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Maar hoe komt het dan dat het allemaal zolang duurt? Is het dan niet verstandiger als Vodafone unbranded toestellen verkoopt ipv branded? Mijn vrouw heeft een abonnement bij T-mobile,maar zodra er maar iets op het internet staat van een update heeft zij hem al. (blijkbaar dus unbranded)

Ik was altijd in de veronderstelling dat Samsung ze naar Vodafone stuurt en die ze vervolgens dan ombouwt voor de branded toestellen. Nu lijkt het wel of ze nogmaals terug gaan Samsung en die ze dan naar de toestellen schiet.

Ton56

Stamgast
  • 81Posts
  • 2Oplossingen
  • 9Likes
Inderdaad heel aparte gang van zaken, ben benieuwd of dit alleen in Nederland zo is of dat dit er ook in andere landen zo aan toegaat.
De toegevoegde waarde van een Vodafone branded toestel gaat door het hieraan verbonden ver achterlopen met beveiligingsupdates m.i. volledig verloren.
Ton56

Stamgast
  • 81Posts
  • 2Oplossingen
  • 9Likes
Vodafone, the future is exciting ?
Misschien ook nog wat werk te verzetten in the present waar het gaat om het sneller ter beschikking stellen van de updates van security patches voor de vodafone branded toestellen ?
Sinds mei nog steeds geen update op de Samsung Galaxy S7 ontvangen ...
jaco_1978

Liefhebber
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Die paar dagen dien je ook met een korreltje zout te nemen.
Nog steeds niets binnen.


arts0130
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb de link van dit forum ook maar even naaf Samsung gestuurd, want Vodafone beweegt voor geen millimeter. En sturen ze mij de vraag of ik al geholpen ben. Hahahaha, ze hebben dus geen idee waar ze mee bezig zijn. Hoe moeilijk kan heg zijn, updates versturen...
jaco_1978

Liefhebber
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Ik ben benieuwd!

Daarom zei ik al eerder in de forum neem je klanten eens serieus.
We hebben een toestel van ruim een jaar oud en je moet op je knieeen voor de updates.
En dan blijven zeggen ik kijk het na voor je en ga er achter aan. (hoor ik al slechts een maand aan)
Word voor mijn wel duidelijk zo als je Samsung wil kan je beter niet bij Vodafone zijn.


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic