spin en kwispel

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kom niet meer bij mijn account voor mijn factuur

Goedemorgen, 

Ik kom niet meer bij mijn facturen. Als ik inlog vraagt hij of ik de accounts van ziggo en vodofone wil samenvoegen, dat kan blijkbaar ook niet. 

Ook het inloggen op de app lukt niet… Nogal frustrerend want wil alleen mijn facturen voor de administratie. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @spin en kwispel 

Dat is niet handig!  

Kun je mij de volgende gegevens sturen voor de verificatie via een privébericht?
- Voorletters en achternaam
- Adres
- Postcode
- 06-nummer
- Geboortedatum
- De laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer

Dankjewel alvast! Daarnaast hoor ik ook graag met welk e-mailadres je inlogt. Een privébericht kun je sturen door te klikken op mijn naam en vervolgens kun je klikken op stuur bericht.
Ik hoor graag van je. 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @spin en kwispel 
Samenvoegen, nooit doen, dat is mijn ervaring met iedereen die het wel heeft gedaan. Mocht dit toch gedaan zijn dan kan het zijn dat nu je mail adressen en/of wachtwoorden door elkaar zijn gehaald door het systeem van VodafoneZiggo. Probeer eens in te loggen met je Ziggo account ipv je Vodafone account of gebruik je gebruikersnaam van Vodafone en het wachtwoord van Ziggo. Het klinkt vreemd maar zo is het bij iemand anders al goed gegaan en misschien heb jij hier ook last van. 

Kom je er nu helemaal niet uit dan zal je even moeten wachten op een medewerker van Vodafone, die kan je misschien wel verder helpen.



Succes in ieder geval en hoop dat het toch snel is opgelost.

spin en kwispel
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee dat lukt ook niet.. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Dan zit er niets anders op dan te wachten op iemand van Vodafone.
Of, als je echt haast hebt, neem contact op met Vodafone via Twitter of Twitter. Misschien dat die je sneller kunnen helpen? (stuur dan wel privé berichtje)

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @spin en kwispel 

Dat is niet handig!  

Kun je mij de volgende gegevens sturen voor de verificatie via een privébericht?
- Voorletters en achternaam
- Adres
- Postcode
- 06-nummer
- Geboortedatum
- De laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer

Dankjewel alvast! Daarnaast hoor ik ook graag met welk e-mailadres je inlogt. Een privébericht kun je sturen door te klikken op mijn naam en vervolgens kun je klikken op stuur bericht.
Ik hoor graag van je. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Bedankt voor je privébericht en de gegevens! Ik zie waarom je niet kunt inloggen met het e-mailadres wat je doorgegeven hebt. Dit is omdat er een account is aangemaakt op een ander e-mailadres @spin en kwispel (re********@hotmail.com)

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je met het andere e-mailadres wel kunnen inloggen @spin en kwispel?

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

We ontvangen graag nog een reactie van jou @spin en kwispel. Anders wordt dit topic op korte termijn gesloten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic