bprocee

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kan wel bellen en smsen. Maar geen sms of telefoontje ontvangen

Goedendag,

Ik heb sinds een week het probleem dat ik wel kan bellen internetten en smsjes versturen. Maar niet gebelt of gesmst kan worden.
Heb de simkaart al geprobeert in een ander toestel maar daarmee ook weinig suc6.
Maak gebruik van een microsoft lumia 535.
11 Reacties 11
Anonymous
Niet van toepassing
Hey bprocee

Neem hiervoor contact op met de klantenservice. Zij kunnen zien of er een blokkade op staat in het systeem.
Vanuit hier kan ik je niet verder helpen omdat ik niet in het systeem vanuit hier kan.
Goed om te lezen dat je zelf al geprobeerd hebt om de simkaart in een ander toestel te stoppen.


Groetjes Steven
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
bprocee

Dat is wel erg vreemd! je kunt zelf alles wel maar je kan niet gebeld worden....
Is het door 1 bepaald nummer of door meerdere nummers?
Indien 1 nummer check je telefoon of je dat nummer niet per ongeluk geblokkeerd hebt 😉

http://handleidingen.vodafone.nl/web/

Indien meerdere nummers check onderstaande probleemoplosser:
https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/je-kunt-niet-bellen-of-gebeld-worden.shtml

groetjes
daims
bprocee
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedendag,

Bedankt voor jullie reacties. heb die probleemoplosser geprobeert maar daar word ik ook niet veel wijzer van vanmiddag maar even na de klantenservice bellen.
Emma18

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas bij mij precies hetzelfde probleem..
plu_12

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook het probleem wel bereik naar kan niet bellen internette ik kan zelfs klantenservice nie bereiken wat ik ik ook doe een mail of op de fb site iets zette Vodafone laat op elke manier iets afwete heb al sinds half 6 niks kunne doen ja op de wifi wie weer wat het kan zijn heb egt alles al gedaan
Anonymous
Niet van toepassing
Hey plu_12 bprocee Emma18

Neem even contact op met de klantenservice. Waarschijnlijk staat er een blokkade op inkomende gesprekken etc.
De klantenservice kan deze verwijderen voor jullie.
plu_12

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja maar het probleem is ik kan de klante service nie bellen en in de vodafone winkel weete ze het ook nie maar heeeeel veeel mensen hebbe er last van ben er klaar mee met vodafone
Anonymous
Niet van toepassing
Dan dien je met een ander nummer contact op te nemen of via de chat eventueel:
Www.vodafone.nl/support/contact
In de winkel kunnen ze ook contact opnemen met de klantenservice.
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Probeer 4G eens uit te zetten in instellingen en kijk of het probleem dan is opgelost. Ik neem aan dat je maar 1 simkaart hebt trouwens en geen duosim? (die kun je niet tegelijkertijd gebruiken en dan krijg je precies dit)
Pinjataaa

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier hetzelfde, is het bij jou inmiddels al opgelost?
Vodafone helpdesk is niet te bereiken, dus dat is geen oplossing.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Pinjataaa

Probeer het anders rond dit tijdstip. Om 8 uur is de klantenservuce gesloten. Maar als je aan de lijn blijft krijg je critical support aan de telefoon. Zij kunnen jouw hiermee ook verder helpen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic