geesjerietveld

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik kan nog steeds geen account aanmaken voor MyVodafone

Hai..
In juli heb ik telefonisch contact gehad met een vriendelijke dame van de klantenservce omdat het maar niet lukte een Vodafone account aan te maken. Ik had toen mijn rekeningen nodig voor declaraties. Het lukte haar ook op dat moment niet om een account aan te maken, wel om me PDF's te sturen van de rekeningen.
Nu probeer ik weer een account aan te maken en lukt het nog steeds niet: de bevestigings e-mail komt gewoon niet binnen.
Kan iemand dit aub snel voor mij in orde maken? Ik heb nu al sinds juni een abonnement bij juli; dit speelt nu dus al 3 maanden.....
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi geesjerietveld
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend dat je dit nog niet is gelukt. Komt de mail ook niet aan in je Spambox?
Je kan daarvoor toch het beste weer contact opnemen met de klantenservice van Vodafone via bellen en anders via een chat te starten. Vragen of ze je willen helpen met het aanmaken van een My Vodafone account. Weet dat er wat problemen zijn geweest en het is misschien mogelijk dat het dan nu wel weer lukt om je te helpen.

Succes in ieder geval en laat nog even weten of het is gelukt, als je contact hebt gehad.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi geesjerietveld
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend dat je dit nog niet is gelukt. Komt de mail ook niet aan in je Spambox?
Je kan daarvoor toch het beste weer contact opnemen met de klantenservice van Vodafone via bellen en anders via een chat te starten. Vragen of ze je willen helpen met het aanmaken van een My Vodafone account. Weet dat er wat problemen zijn geweest en het is misschien mogelijk dat het dan nu wel weer lukt om je te helpen.

Succes in ieder geval en laat nog even weten of het is gelukt, als je contact hebt gehad.
geesjerietveld
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dag Energieboy,

Of het toeval is weet ik niet, maar gisteravond, vrijwel direct na et plaatsen van mijn opmerking op dit forum, kreeg ik eindelijk de email binnen en kon ik mijn account activeren.

Opgelost dus!

Dank..
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ah dat is fijn om te horen dat de mail alsnog binnen is gekomen!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Super dat het is opgelost en dat je nu een account hebt 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic