Hennie1964

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kan niet registeren voor My Vodafone

Waarom gaat alles goed sms en zo krijg ik binnen maar als ik na het nieuwe wachtwoord heb in gevuld en verder wil gaan krijg ik fout melding al 3 weken lang wordt er een beetje moe van wil de klanten service bellen maar heb niet me complete abbonummer omdat ik via united consumers het ABO heb en heb daar nooit iets van gehad . Ik wil gewoon in kunnen loggen los het eens op
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Hennie1964
Ik snap je punt wel;), daar gaat het niet om. Máár... My Vodafone staat bol van de privacy gevoelige informatie dus om een account aan te maken cq te resetten moeten we echt zeker weten dat we met de contractant "spreken". Als we dat niet 100% kunnen controleren, hanteren wij de safety first methode en maken we gen account aan. Ik reken op je begrip hierin.
Advies: ga met een geldig ID naar de Vodafone winkel, daar kan men je gegevens inzien en je het klantnummer doorgeven. Misschien kun je gelijk al eens naar een nieuw toestel kijken, altijd leuk om je al eens een beetje te oriënteren.

Groeten, Per

Bekijk in context

8 Reacties 8
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Hennie1964
Uit je bericht maak ik op dat het om de registratie op My Vodafone gaat. Helaas kan ik niet afleiden of het om My Vodafone Privé of My Vodafone Zakelijk gaat.
Normaal gesproken log i je in bij My Vodafone Privé met je 06 nummer en het wachtwoord dat je ooit per sms hebt ontvangen (en daarna hebt veranderd).

Voor My Vodafone Zakelijk gebruik je een inlognaam (dus niet het mobiele nummer) en wachtwoord dat je via ons hebt ontvangen.

Als het niet lukt om in te loggen, dan kunnen de collega's van de klantenservice makkelijk je account resetten. We moeten kunnen vaststellen dat we daadwerkelijk de contractant van het nummer spreken bij het aanmaken cq resetten van een My Vodafone account. Hiervoor kan men een aantal vragen stellen. Wellicht heb je nog correspondentie van ons met daarop je klantnummer. Als je in de buurt van een Vodafone winkel bent, kun je daar ook altijd binnen lopen met een geldig ID, dan kan men je daar je klantnummer geven.

Groetjes, Per

Hennie1964
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi per het gaat over privé en mijn nummer is nog niet geregistreerd op my vodafone dus wil een account aanmaken maar zodra ik na een sms heb gehad en dus een wachtwoord wil aanmaken wordt er gezegd dat er een fout is op getreden en gaat het niet verder en dat is al een hele tijd en op de afrekening elke maand staat bijna alle nummers van het klantnummer behalve de eerste 3 en het contract wat ondertekend is is terug gegaan naar united consumers dus heb daar niks van en zij zeggen dat ik het met jullie moet regelen want mijn contract loop af dus wil wat gaan regelen.
Groetjes hennie1964
Hennie1964
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bestaat het klantnummer uit 6 cijfers?
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Hennie1964
Ik snap je punt wel;), daar gaat het niet om. Máár... My Vodafone staat bol van de privacy gevoelige informatie dus om een account aan te maken cq te resetten moeten we echt zeker weten dat we met de contractant "spreken". Als we dat niet 100% kunnen controleren, hanteren wij de safety first methode en maken we gen account aan. Ik reken op je begrip hierin.
Advies: ga met een geldig ID naar de Vodafone winkel, daar kan men je gegevens inzien en je het klantnummer doorgeven. Misschien kun je gelijk al eens naar een nieuw toestel kijken, altijd leuk om je al eens een beetje te oriënteren.

Groeten, Per
Hennie1964
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Probleem is opgelost heb een nieuw abo genomen deze liep toch af kijken of ik hier meer plezier mee heb
AadBoe

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vul ik mijn geboortedatum in ergens in oktober 1960, moet ik ook invullen dat ik ouder ben dan 13 en jonger dan 16 en dat ik dus toestemming heb van mijn ouders, die helaas al jaren geleden overleden zijn. Lachen!!!!
femkohut

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik krijg geen sms voor een account te makenen ik krijg geen sms voor nummerbehoud
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Stap je over van prepaid naar abonnement of wat is precies de bedoeling?
Krijg je wel gewone smsjes?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic