mcluppes

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik kan niet registeren voor My Vodafone

ik heb een abbo prive bij jullie...
heb de mobiel inmiddels ruim een week en probeer nu ook al een week ,snachts en overdag mij te registreren bij my vodafone.
het lukt me maar niet,ik word er helemaal gek van......
sms krijg ik wel met wachtwoord en zodra ik die invoer krijg ik gelijk een foutmelding pffffffffffffff
ik ben zo niet eens in staat om mijn eigen dingen te beheren!!!!!!!!
het zou prettig zijn als jullie dit zouden oplossen

38 Reacties 38
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Devarynn

Ik heb je bericht samengevoegd met een ander bestaand topic over hetzelfde onderwerp. Probeer trouwens toch eens via de website te registreren. Werkt het dan wel?
Devarynn

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Maartje,

Helaas, dit werkt ook niet. Ik heb net via Internetexplorer de site opgezocht, de volledige cashe geleegd, de site herladen en alles ingevoerd. Helaas krijg ik weer dezelfde foutmelding:

Er is een fout opgetreden. Probeer het opnieuw, of neem contact op met Vodafone Klantenservice: 1200.
Geen idee wat het dan kan zijn.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Devarynn ,

Kun je wel inloggen via Google Chrome? Dit lukt mij namelijk gewoon wel.
Devarynn

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo SamsungExpert,

Helaas. Ook dit werkt niet en ik krijg dezelfde foutmelding als in mijn vorige bericht.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Devarynn

We hebben meerdere meldingen binnen gekregen dus het wordt onderzocht. Meld het voor de zekerheid nog even bij ons via Facebook of Twitter. Dan kunnen we je gegevens verzamelen en deze doorzetten naar onze technische dienst. Hopelijk wordt het dan sneller opgelost.
hazed

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb een prepaid kaart waarmee ik een my vodafone account wil aanmaken
ik krijg de sms en voer de code in
daar gaat het fout
krijg ik een melding dat ik met de klantenservice contact moet opnemen
ik wil niet betalen voor een dienst die vodafone mij moet bieden
en dus moet werken
ik begrijp dat velen problemen hebben met registratie op my vodafone
slechte zaak
graag oplossing

reset van mijn account ?

mcluppes
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
nu kon ik begin van de week eindelijk registreren en heb er 10 min opgekunnen.
kan ik nu de rest van de week niet meer inloggen..word er gek van... nu zegt die steeds verkeerde combinatie gebruikersnaam en wachtwoord..
doe ik wachtwoord vergeten en vraag een nieuwe aan..kan ik nog niet inloggen zegt die steeds nog 2 pogingen en verder kom ik niet...
ik vind dit echt waardeloos zo hoor

gr mluppes
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
@hazed Wat jammer dat de registratie niet lukt.
Het Vodafone Forum is een medium voor en door klanten. Jouw vraag is van persoonlijke aard waarvoor het wellicht nodig is om jouw gegevens te bekijken.Hiermee kunnen andere forumgebruikers je niet helpen. Neem even contact op met onze klantenservice. Er zijn meer manieren om onze klantenservice te bereiken. Zij kunnen je hiermee waarschijnlijk verder helpen.
mcluppes
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
ik ben al geregistreerd..maar ik kan nu ineens niet meer inloggen
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
We krijgen meer meldingen hierover binnen. Probeer het later nog eens.
mcluppes
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
ik probeer het nu al meer als een week...en nu pak die mijn inlog gegevens niet..

ik heb zelfs wachtwoord vergeten gedaan om een nieuwe aan te maken..maar dat helpt ook helemaal niks..

ik vind het nu toch echt niet leuk meer worden
cynthiatjes

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik probeer al ruim een week te registeren, zowel via de pc als de app.
Krijg na het invoeren van de smscode een foutmelding.
Zou fijn zijn als dit eens opgelost wordt.
NatasjaReijnen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ben ik toch niet de het enige met dit zeer groot probleem dan. Ben me al een jaar lang aan't ergeren.. heb in middels al abb verlengd!! En nog steeds niet verholpen. Kan me ook niet inloggen om rekening online te bekijken.. Wie kan mij nu eens echt een goed antw geven? Ben eens benieuwd
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@NatasjaReijnen,

Dat schiet niet op zo te lezen.
Neem even contact op met de klantenservice.

Groetjes stevied86
Edith1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
heb een Red abonnement en wil nu via de website mijn rekeningen inzien en mijn gegevens bijhouden. Registratie via de website lukt helaas niet. Ik krijg keurig een SMS met een tijdelijk WW, maar na het invullen komt elke keer weer onderstaande melding. Ik heb vandaag al 3 tijdelijke WW-en gekregen, telkens met hetzelfde resultaat. Ik kom ik geen steek verder. Gaarne advies!

Het tijdelijke wachtwoord * (weggehaald)
Het tijdelijke wachtwoord is onjuist ingevoerd. Controleer het wachtwoord. hartelijk dankEdith
Anonymous
Niet van toepassing
Neem hiervoor contact op met de klantenservice. Zij kunnen je helpen met het wachtwoord in te stellen. Na de hand kun je het natuurlijk aanpassen 🙂
Inloggenluktnie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb dat ook, niet kunnen registreren en dus niet kunnen inloggen op muvodafone om je factuur in te zien.... Het is mij na jaren bij tijd en wijle proberen, nooit gelukt om in te loggen...
Daarom heb ik een bedrijf gevonden, een telecomprovider, die voor mij als tussenpersoon optreed. Als ik echt stil sta, dan rijd ik naar de Vodafone-winkel. Daar wordt ik altijd goed geholpen...
De tussenpersoon stuurt mij dus de maandelijkse factuur door (ik heb een aantal toestellen in mijn zakelijk abonnement). Zelf de factuur vinden (het klinkt komisch) op de site van Vodafone is mij nog nooit gelukt, omdat ik mij niet kan registreren ("oeps, er is iets fout gegaan..."). Nu heb ik de factuur van januari en februari 2016 betaald die ik via mijn provider gemaild krijg. Maar ik kreeg nóg een factuur - althans een verwijzing naar die factuur - via een sms van Vodafone. De tweede factuur deze maand... Ik ga mijn provider vragen wat Vodafone daarmee bedoeld. Want aan Vodafone zelf vragen...dat luktnogsteedsnie.
Anonymous
Niet van toepassing
Je kunt hiervoor ook contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen jou helpen met een account aan te maken en tevens uitleggen over welke rekening het gaat in het sms'je.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic