mcluppes

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik kan niet registeren voor My Vodafone

ik heb een abbo prive bij jullie...
heb de mobiel inmiddels ruim een week en probeer nu ook al een week ,snachts en overdag mij te registreren bij my vodafone.
het lukt me maar niet,ik word er helemaal gek van......
sms krijg ik wel met wachtwoord en zodra ik die invoer krijg ik gelijk een foutmelding pffffffffffffff
ik ben zo niet eens in staat om mijn eigen dingen te beheren!!!!!!!!
het zou prettig zijn als jullie dit zouden oplossen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
@hazed Wat jammer dat de registratie niet lukt.
Het Vodafone Forum is een medium voor en door klanten. Jouw vraag is van persoonlijke aard waarvoor het wellicht nodig is om jouw gegevens te bekijken.Hiermee kunnen andere forumgebruikers je niet helpen. Neem even contact op met onze klantenservice. Er zijn meer manieren om onze klantenservice te bereiken. Zij kunnen je hiermee waarschijnlijk verder helpen.

Bekijk in context

38 Reacties 38
desireee92

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kan iemand mij helpen. Vandaag heb ik een nieuwe telefoon gekocht en daarbij gekozen voor een simkaart van vodafone. De hybride starterspakket. Nu wil ik een vodafone account aan maken , maar ik krijg geen smsje binnen. Ik heb andere gevraagd mij te smsen en die krijg ik ook niet binnen.
Weet iemand wat er aan de hand is en wat ik hieraan kan doen?

Mvg,
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @desireee92

Wat gebeurt er als je 1200 belt?
desireee92

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
dan krijg ik een bandje over me tegoed. en als ik dingen wil aanpassen dat ik dan moet inloggen bij mijn vodafone.
Als ik voor optie 3 kies dan ga ik naar instellingen maar daar kan ik alleen een sms opvragen voor internet en mms instellingen, als ik dit kies zegt hij dat dit niet mogelijk is,
desireee92

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Internetten en bellen doet het wel gewoon, ook kan ik gewoon smsen
JohnnyBoy59

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
waar slecht vodafone.
Wat ik een wacht op sms voor aan het aanmelden 'my vodafone'
Je krijgt eens eens sms ook niet de 'vodafone app'
ik denk niet dat ze bij op als vodafone mij een abonnement
ik heb mij er bij meer veel personen voor een abonnement voor t-mobile, kpn enz. geinstalleerd, maar eens vodafone heeft niet.
Dus gaat maar geen hybride om eens maar dit werk niet, dus niet..
Ik niet eens opwaarden je niet eens je aanmelden.
Dus €20 is naar de put
Koop ik een wel knp of t-mobile abonnement.

Laatst antwoord:
Ik kan wel sms sturen en ontvangen vanuit andere telefoon, dus niet het tijdelijke wachtwoord niet wachtwoord ontvangen ik niet.
Dus instellngen goed, want wel sms te versturen en ontvangen.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hallo allemaal,

Er zijn wat problemen met het registreren. Krijgen jullie nog een bepaalde melding? Om de account zsm te activeren kun je het beste even bellen met 1201. Hier kunnen ze de account in ieder geval voor je aanmaken.
JohnnyBoy59

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik probeer het al een 4 dagen, andere vroeg een vriend andere de andere vodafone? ik? Man Verdrietig Gefrustreerde man Man Boos
Geduld is een schone zaak, maar niet ook bij vodafone.
Ik heb andere berichten gelezen over in forum Man Verdrietig Gefrustreerde man Man Boos
http://forum.vodafone.nl/t5/Hybride/Storing-met-Hybride-en-geen-hulp-van-Vodafone/td-p/155329
http://forum.vodafone.nl/t5/Hybride/kan-geen-sms-ontvangen/td-p/156133
http://forum.vodafone.nl/t5/Hybride/Radeloos-en-krijg-maar-geen-hulp/m-p/157223#M56
http://forum.vodafone.nl/t5/Archief-2013/Registratie-MyVodafone-geen-sms-tijdelijk-wachtwoord/m-p/42...
Man Verdrietig Gefrustreerde man Man Boos
1201 nummer werkt niet Man Verdrietig Gefrustreerde man Man Boos
Laat maar, zorg mijn € 20,00 terug dan dit doen.
Man Verdrietig Gefrustreerde man Man Boos Man Verdrietig Gefrustreerde man Man Boos

Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Onze klantenservice kan je hiermee het beste helpen. Zonder gegevens hebben wij hier de mogelijkheid niet voor. Ik raad je aan om het nummer 0900-0940 eens te bellen.
Onrealistisch

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik probeer al sinds 26-08-2014 mijn tijdelijke wachtwoord te krijgen om mijn My Vodafone account aan te maken. Na die dagen lukt het me nogsteeds niet en meerdere malen aan de telefoon gezeten met de klantenservice wat een 0900-nummer is en daardoor erg veel geld kost. Het leuke wat ik daar aan heb opgemerkt is dat zij uitgebreid de tijd nemen om mij verder te ''helpen''. Uiteindelijk kreeg ik pas na 4 minuten te horen: ''een momentje alstublieft, dan ga ik het probleem oplossen''. Ik kreeg een muziek nummer van 4 minuten en 50 seconden te horen en na dat werd het even een halve minuut stil en kreeg ik na de stilte te horen: ''ik heb een account-reset gedaan, u ontvangt het tijdelijke wachtwoord binnen nu en een kwartier''. Ik zit nogsteeds op die wachtwoord te wachten. Kortom: TOTALE geld aftrocherij!! Schandalig. Ik ben geen stap verder gekomen maar mijn telefoon rekening is wel omhoog gegaan voor totaal niets.

Ik moet alsnog dit abonnement betalen terwijl ik er niets aan heb.

Doordat ik het tijdelijke wachtwoord maar niet ontvang kan ik mijn afschriften niet zien en kom ik dus in de problemen omdat ik waarschijnlijk niet kan zien wanneer ik betalen moet want de automatische incasso is nog niet ingegaan.

Vodafone speelt een heel slim spelletje: Goedkoop sim-only abonnement --> Mislukte registratie --> Waardeloze klantenservice --> Huilen als het aan het einde van de maand niet betaald is --> Schulden voor jou --> Einde abonnement --> Extra voor Vodafone.

Ik heb het formulier van opzegging al opgestuurd, ingevuld en al, zodra ik teruggebeld werd door ze kreeg ik te horen dat er minimaal 3 maanden tussen moet zitten tussen ontvangst en opzegging.

Oja. Ik had een micro-sim kaart besteld, ik kreeg een Nano-simkaart binnen, ik kon het niet retourneren en het juiste product in ontvangst nemen. In plaats van het retourneren en het juiste product krijgen(Wat NORMALE en klantVRIENDELIJKE bedrijven wel gewoon doen!!!) moest ik naar een Vodafone winkel gaan om een behuizing voor de sim-kaart te halen van 10 euro, dit heb ik niet gedaan maar dit blijkt ook maar weer. Vodafone wilt alleen winst, doet daar alles aan en de klant kan hen niets schelen.

OPLICHTERS!!!!

P.S. Tenzij ik mijn wachtwoord krijg en mijn account kan activeren, betaal ik. Anders betaal ik niets. Geen diensten --> geen betalingen.

Mijn Vodafone telefoon nummer is: 0611098290 (ik weet dat jullie hier heel veel mee kunnen, in ieder geval zorgen dat ik mijn tijdelijke wachtwoord krijg)

Desnoods mailen jullie de wachtwoord maar, ook goed.

E-Mail: jaaprita@hotmail.com

Ik hoop op een zo snel mogelijke antwoord terug.

Fijne avond!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Onrealistisch ,

Verwijder z.s.m je privégegevens op het Forum!
Via het Forum kunnen we je niet verder helpen als het gaat om enige privégegevens die nodig zijn bij je vraag, het Forum staat apart van de klantenservice.

Hier lees je meer info over het Forum zelf: http://forum.vodafone.nl/t5/Tips-Tricks/Welke-info-vind-je-op-het-Forum/td-p/176397?cmpid=100136

Voor het geval, zou @Marc- of @BasT deze gegevens kunnen verwijderen als de gebruiker dit zelf niet kan doen, merci.
roalddb

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb sinds gister mijn Vodafone Hybride simkaart binnen.
Wanneer ik hierbij mijn nummer wil registreren, krijg ik zowel op de site van vodafone als op de
app geen sms toegestuurd met een tijdelijke wachtwoord na het invullen van mijn nummer.

Hoe kan ik dit oplossen, heb mijn telefoon dringend nodig!!!!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Roalddb,

Allereerst welkom op ons forum!

Vreemd dat je geen sms ontvangt om de registratie af te ronden. Ik raad je aan om hierover even contact op te nemen met onze klantenservice. Onze collega's kunnen dit handmatig voor je in orde maken of op een alternatieve manier oplossen. Succes!
Tomas50

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo,

ik probeer al enkele dagen te registreren bij my vodafone. PC, mobiel en de app, bij allen krijg ik na de laatste stap een foutmelding 'Oeps er is iets fout gegaan, probeer het later nog eens. Wat is er mis?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Tomas50 ,

Volg je de stappen op de juiste manier? En kloppen de gegevens en informatie die je invult in de velden wel?
Je kunt op, https://www.vodafone.nl/support/aan-de-slag/my-vodafone-hulp.shtml meer tips vinden hoe je en aantal problemen oplost. Hieronder is volgens mij jou geval...?

Foutmelding bij het inloggen
Krijg je de foutmelding 'Er is een probleem opgetreden, probeer het later nogmaals', verwijder dan de tijdelijke internetbestanden en cookies via een cache clear. Dit doe je via het instellingenmenu van je browser (Internet Explorer, Firefox, Chrome of Safari). Ververs daarna de pagina bij elk bezoek door op ctrl+F5 te drukken.
Madelinde

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo!
Ik heb sinds vandaag Hybride, naar kan mij niet registreren bij ' My Vodafone'.
Is er een storing?
Kan mij niet aanmelden en heb er dus niets aan 😞
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Dat is natuurlijk niet zo leuk. Op de volgende pagina vindt je aantal tips om dit probleem te verhelpen, https://www.vodafone.nl/support/aan-de-slag/my-vodafone-hulp.shtml anders kun je nog altijd even contact opnemen via www.vodafone.nl/support/contact/
bioranieri

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi Guys,

Do you know why the Vodafone app registration process is not working?
I did the hole process, but at the end is gives me an error message (code 1200).


Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
All,

Ik heb alle berichten over het niet kunnen inloggen/geen account kunnen aanmaken even samengevoegd. Zoals jullie zien zijn de meldingen de afgelopen dagen vaker binnengekomen. Afgelopen weekend waren er problemen met My Vodafone maar blijkbaar zijn deze nog niet helemaal verholpen. Er wordt aan gewerkt.
Devarynn

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ik ondervind op dit moment hetzelfde probleem. Ik heb de app gedownload op mijn telefoon en via de app probeer ik te registreren. Ik heb een nieuw abonnement met nummerbehoud maar deze is ondertussen al ruim een week in de lucht dus het lijkt me sterk dat Vodafone dit nummer niet herkent.

Het legen van de cache lijkt me in dit geval niet het probleem omdat ik het via de app doe en niet via een webbrowser. De gegevens die ik invul kloppen dus dat kan het ook niet zijn.

Is het bekend of de app problemen heeft met bepaalde telefoons? Ik heb een Google LG Nexus 5.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic