moniquewijnen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kan niet meer inloggen S9

Ik kan niet meer inloggen op Samsung S9. Na update kan ik alleen mijn pin intoetsen, en zodra ik op de OK knop druk, springt mijn scherm weer op slaapstand. Ik kan nu niet meer bellen of wat dan ook, want ik kom niet meer ingelogt op mijn gsm.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi moniquewijnen
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat is natuurlijk heel erg vervelend. Heb je je simkaart er al uitgehaald en dan zonder simkaart geprobeerd op te starten? Toets je wel juiste codes in?

Op afstand is dit natuurlijk een hele lastige vraag en zeker om op een community antwoord op te geven. Mijn advies is om dan langs een Vodafone winkel (door heel Nederland) te gaan of langs een Samsung winkel (weet dat er eentje in Utrecht zit). Die kunnen gelijk even kijken, zo op afstand is echt lastig.

Anders moet je een grote reset doen. Maar dan moet je er zeker van zijn dat je een backup hebt gemaakt van je toestel (inhoud). Als je daar zeker van bent en niets helpt meer, kan dat een oplossing zijn. Hoe je dit doet, zoek dan even op Google onder reset Samsung of terug naar fabrieksinstellingen (of zoiets). Maar dit zou ik pas doen als je er zeker van bent dat er geen andere oplossing meer is en je een backup hebt!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi moniquewijnen
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat is natuurlijk heel erg vervelend. Heb je je simkaart er al uitgehaald en dan zonder simkaart geprobeerd op te starten? Toets je wel juiste codes in?

Op afstand is dit natuurlijk een hele lastige vraag en zeker om op een community antwoord op te geven. Mijn advies is om dan langs een Vodafone winkel (door heel Nederland) te gaan of langs een Samsung winkel (weet dat er eentje in Utrecht zit). Die kunnen gelijk even kijken, zo op afstand is echt lastig.

Anders moet je een grote reset doen. Maar dan moet je er zeker van zijn dat je een backup hebt gemaakt van je toestel (inhoud). Als je daar zeker van bent en niets helpt meer, kan dat een oplossing zijn. Hoe je dit doet, zoek dan even op Google onder reset Samsung of terug naar fabrieksinstellingen (of zoiets). Maar dit zou ik pas doen als je er zeker van bent dat er geen andere oplossing meer is en je een backup hebt!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je nog een update voor ons moniquewijnen?
Heb je het op kunnen lossen?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic