ralphsch

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ik kan niet meer gebeld worden

Hallo allemaal.
Ik kan sinds maandag niet meer gebeld worden en ontvang geen smsjes meer.na verlengen abbo.
Wel kan ik bellen naar anderen en smsjes sturen.
Ik heb wel gewoon internet (4G)na simwissel!
al meerdere malen contact gehad met 1201 maar verschillende antwoorden.
Wie kan me hierbij helpen?:D
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
ralphsch
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Nadat ik melding kreeg dat mijn case was gesloten,heb ik na een paar uurtjes maar eens gebeld en het bleek dat de technische dienst het al in behandeling heeft gehad en dat het iets simpel was.mevrouw aan de telefoon was zeer vriendelijk en heeft iets omgezet,hoefde alleen nog maar even mijn batterij uit telefoon te halen en opnieuw opstarten.
Probleem was verholpen ????.
Min puntje was dat ik er zelf achteraan moest bellen

Bekijk in context

9 Reacties 9
Anonymous
Niet van toepassing
Hey ralphsch,

Dat is raar. Probeer eens handmatig een ander netwerk te selecteren. Mocht het toestel aangeven dat het niet mogelijk is dan staat er een voorkeursnetwerk ingesteld. Je dient dan 5x een ander netwerk te selecteren. daarna kun je hem terug zetten naar het Vodafone netwerk, Hierdoor meldt de simkaart zich opnieuw aan en ziet hij precies wat wel en niet mogelijk is.
Mocht het dan nog niet werken raad ik je eens aan om contact op te nemen met de klantenservice. Zij dienen dit dan te controleren waarom je niet gebeld kan worden en eventueel hiervoor een case inschieten bij de technische dienst.
ralphsch
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ook dat heb ik al gedaan en de case is nu eindelijk in behandeling.
Maar hoorde dat dat Tot maximaal 5 dagen kan gaan duren???? maar geef je wel een kudo voor je moeite om antwoord te geven
Anonymous
Niet van toepassing
Dankje voor de kudo ralphsch
Helaas kan ik dat proces niet versnellen voor je :-(. Het is nu afwachten wat de uitslag is van de case. Dit dient namelijk onderzocht te worden.
Ik hoop voor je dat het snel opgelost is.
ralphsch
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Probleem is verholpen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Top! ralphsch

Heb je in de toekomst nog andere vragen kun je deze achterlaten op het forum, fijne avond!
Anonymous
Niet van toepassing
Super om te lezen dat het opgelost is
ralphsch
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Nadat ik melding kreeg dat mijn case was gesloten,heb ik na een paar uurtjes maar eens gebeld en het bleek dat de technische dienst het al in behandeling heeft gehad en dat het iets simpel was.mevrouw aan de telefoon was zeer vriendelijk en heeft iets omgezet,hoefde alleen nog maar even mijn batterij uit telefoon te halen en opnieuw opstarten.
Probleem was verholpen ????.
Min puntje was dat ik er zelf achteraan moest bellen
Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te lezen dat het is opgelost ralphsch
Tevebs thnx voor de feedback, hier kunnen we wat mee ????


Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic