Khalid

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kan niet meer bellen?

Ik kan niet meer bellen, maar wel gebeld worden hoe kan dit is mijn toestel geblokkeerd of?
33 Reacties 33
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi Khalid,

Zijn al je rekening wel betaald? Dit kun je bekijken via MyVodafone.
Kun je nog wel gebruik maken van het internet via 3G of 4G en SMS?
Khalid
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee ik weet dat er een rekening niet is betaald en heb de afgelopen dagen zo vaak gebeld maar elke keer was het te druk. Ik heb ook geen 4g meer.
Khalid
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoe maak ik die blokkade ongedaan?
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
Khalid

Door de openstaande rekening te betalen, let op verwerking van overboeking is 2-3 werkdagen..
Khalid
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dus je wilt zeggen dat als ik m morgen betaal dat mijn nummer pas 2of 3 dagen later is gedeblokkeerd
Anonymous
Niet van toepassing
Dat klopt inderdaad Khalid
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
Khalid

Je hebt de rekening niet tijdig betaald, je ontvangt altijd eerst herrinneringen hierover voordat een blokkade geplaatst word

Momenteel is het weekend en de bank doet geen overboekingen in het weekend...Hierdoor ontvangt Vodafone het bedrag ook later en de verwerkinh is nu eenmaal 2-3 werkdagen..

Je kan maandochtend na 08:30 uur bellen naar de afdeling betalingen wellicht kunnen ze de overboeking al traceren voor je.

dat is een verschil in werkdagen ma t/m vrijdag en weekenddagen zaterdag en zondag...

indien een betaling een keer niet uitkomt door welke reden dan ook bel.met de afdeling betalingen en geef dat tijdig door...
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
Netwerker

Indien de betaling is gedaan kan de afdeling betalingen middels eens speciale tool inzien of de betaling is geboekr door Khalid..

Hij kan het op zijn minst een poging geven 😉

zacheus

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kan al 2 dagen niet bellen, internetten etc. Wel gebeld worden.
Simkaart al in andere telefoon geprobeerd, zelfde resultaat.
Alle rekeningen zijn betaald(automatische incasso)
Berichten via facebook en twitter wordt NIET op gereageerd, hoop hier wel reactie te krijgen want ervaar het nu als ZEER vervelend. Betreft zakelijk abonnement.
Groet Zacheus
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Moderators,

Zie ook mijn suggestie voor een Sticky standaard-topic (f.a.q.) over blokkades en her-aansluitingen in het Forum Board: Feedback Over Het Forum.

Weblink: http://forum.vodafone.nl/t5/Feedback-Over-Het-Forum/Idee-voor-een-sticky-standaard-topic-over-blokka...

Hopelijk wordt mijn suggestie in de praktijk gerealiseer door jullie. Dit vanwege de vele klachten over geblokkeerde aansluitingen.

Succes!

Netwerker
bartek

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste,

Ik had 1 (volgens jullie 2) rekening niet betaald (ik heb deze compleet over het hoofd gezien) en ben om deze reden afgesloten.
Die rekening gelijk betaald en op advies van de klanten service gemaild naar het credit team.
Dit gedaan en de afschriften van al mijn rekeningen meegestuurd.
Nu kreeg tot mijn grote verbazing een mail terug van Willem Timmer die ondanks de meegestuurde afschriften vol blijft houden dat ik mijn rekening niet betaald heb.
Wat is dit voor een onkunde? Wat kan nu doen om te bewijzen dat ik alle rekeningen nu wel betaald heb zodat ik weer aangesloten wordt? Ik ga die rekening niet dubbel betalen want de originele is in mei betaald en er is nooit wat terug gestort door jullie.
Graag zie ik dat de blokkade vandaag nog opgeheven wordt, aangezien ik wel alles betaald heb en het niet mijn fout (of probleem) dat beste willem niet begrijpt hoe hij een bijlage moet openen.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey bartek,

Hiervoor dien je echt bij de klantenservice te zijn. Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantenservice, afdeling collections. Hier kunnen we je niet mee verder helpen omdat ik niet in de systemen van Vodafone kan en tevens het forum bedoelt is voor tips and tricks. Ik hoop voor je dat het snel opgelost is.
bartek

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De klantenservice zegt dat ik alleen per mail contact op kan nemen met het credit team. En die begrijpen niet ze een bijlage moeten openen en houden ze stug vol dat je niet betaald heb. Heeft u nog andere opties?

Anonymous
Niet van toepassing
Helaas niet, het gaat of telefonisch inderdaad via de afdeling collections of inderdaad via de email.
Ik zou er toch nog eens achter aan mailen en tevens ook alle gegevens betreft de betalingen die zijn gedaan naar vodafone erin zetten (factuurnummer etc)
Joffner_95

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Vodafone, ik heb onlangs mijn openstaande rekening betaald en mijn abbonement is nog steeds afgesloten terwijl ik kan zien in mijn My Vodafone dat de rekeningen betaalt zijn. Hoe kan de betaling binnen zijn EN verwerkt maar ik kan nog steeds niets doen met mijn telefoon??? Voor mijn werk moet ik bereikbaar zijn en mensen kunnen bereiken, maar dat word me nu wel moeilijk gemaakt. Wat moet ik doen?
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Joffner_95

Dat schiet natuurlijk niet op. Ik raad je aan om hiervoor contact op te nemen met de klantenservice afdeling Collections. Zij zijn aanwezig vanaf 08:30 uur
Ik raad je wel aan om het klantnummer bij de hand te houden.
Joffner_95

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hey@Stevens dank je voor je spoedige reactie, enige punt die ik heb qua klantennr is dat ik niet weet waar ik die moet achterhalen aangezien ik alles vrijwel altijd via internetbankieren me zaken afgehandeld heb met als betalingskenmerk mijn eigen naam en telefoonnr. ENNN met de nieuwe update kan je niet je rekening echt in zien. Waar kan ik die vinden?
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Joffner_95

Deze vind je terug op een factuur of my vodafone.
Deze staat als het goed is op de factuur links boven vermeld als ik me niet vergis.

Denniskaya

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo ik heb vandaag gebeld en een regeling getroffen nu zou ik binnen 10minuten weer gebelt kunnen worden maar een paar uur later nu kan dat nog steeds niet? Ik probeer de hele tijd jullie te bellen maar het is te druk om geholpen te worden. Is er iemand die dit kan oplossen voor mij?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic